Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Temeljni čimbenici uspješne komercijalne prisutnosti na Internetu (CROSBI ID 340066)

Ocjenski rad | diplomski rad

Čip, Marko Temeljni čimbenici uspješne komercijalne prisutnosti na Internetu / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2003

Podaci o odgovornosti

Čip, Marko

Grbac, Bruno

hrvatski

Temeljni čimbenici uspješne komercijalne prisutnosti na Internetu

Elektronska tehnologija i informatizacija utječu na novu paradigmu marketinga. U novoj marketinškoj paradigmi javljaju se nove dimenzije, a najvažnije promjene se ogledaju u organizaciji oko potrošača, fokusiranje na vrijednosti u okviru potrošačeva životnog stila, promatranje marketinške matrice na temelju financijskih, ali i drugih rezultata, izgradnje imagea preko ponašanja poduzeća, naglasak na zadržavanju kupaca, mjerenju vrijednosti potrošača i njihove lojalnosti.Važnost Interneta za poslovanje, ne satoji se u tehnologiji koju on koristi, već mogućnosti komunikacije koje su znatno unaprijeđene. Potrošaču treba prići kao partneru s kojim se uspostavlja odnos koji se adaptira i mijenja u skladu s njegovim promjenama i zahtijevima.

Međunarodni marketing; Internet; Promocija

nije evidentirano

engleski

Basic Factors of the Successful Comercial Existence on Internet

nije evidentirano

International Marketing; Internet; Promotion

nije evidentirano

Podaci o izdanju

78

30.09.2003.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija