Temeljni čimbenici uspješne komercijalne prisutnosti na Internetu (CROSBI ID 340066)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Čip, Marko
Grbac, Bruno
hrvatski
Temeljni čimbenici uspješne komercijalne prisutnosti na Internetu
Elektronska tehnologija i informatizacija utječu na novu paradigmu marketinga. U novoj marketinškoj paradigmi javljaju se nove dimenzije, a najvažnije promjene se ogledaju u organizaciji oko potrošača, fokusiranje na vrijednosti u okviru potrošačeva životnog stila, promatranje marketinške matrice na temelju financijskih, ali i drugih rezultata, izgradnje imagea preko ponašanja poduzeća, naglasak na zadržavanju kupaca, mjerenju vrijednosti potrošača i njihove lojalnosti.Važnost Interneta za poslovanje, ne satoji se u tehnologiji koju on koristi, već mogućnosti komunikacije koje su znatno unaprijeđene. Potrošaču treba prići kao partneru s kojim se uspostavlja odnos koji se adaptira i mijenja u skladu s njegovim promjenama i zahtijevima.
Međunarodni marketing; Internet; Promocija
nije evidentirano
engleski
Basic Factors of the Successful Comercial Existence on Internet
nije evidentirano
International Marketing; Internet; Promotion
nije evidentirano
Podaci o izdanju
78
30.09.2003.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka