Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Internet kao marketinški komunikacijski prostor (CROSBI ID 340060)

Ocjenski rad | diplomski rad

Begić, Gordana Internet kao marketinški komunikacijski prostor / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2002

Podaci o odgovornosti

Begić, Gordana

Grbac, Bruno

hrvatski

Internet kao marketinški komunikacijski prostor

Internet kao novi medij postigao je ono što se do tada činilo nemogučim, objedinio je interpersonalnu i masovnu komunikaciju. internet nije samo zbroj interpersionalne i masovne komunikacije već njezinim varijacijama stvara sinergički efekt. Svojim novoostvarenim komunikacijskim mogućnostima omogućava, od tradicionalnih medija, neostavrivu razinu interakcije u odnosu podutzeća s klijentom i obratno. U promatranju Interneta kao inoovacije, prihvaća se kao tehnološki klaster sastavljen od 6 dimenzija:proširenosti, geografske disperzije, sektorske apsorcije, mrežne infrakstrukture, organizacijske infrastrukture i sofisticiranosti potrebe.Internet nije implementiran u tradicionalnu komunikaciju već ju je iz korijena izmjenio i dao joj novi značaj i vrijednosti.

Internet; mediji; virtualno tržište

nije evidentirano

engleski

Internet as a Marketing Comunication Space

nije evidentirano

Internet; Media; Virtual Market

nije evidentirano

Podaci o izdanju

70

02.12.2002.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija