Internet kao marketinški komunikacijski prostor (CROSBI ID 340060)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Begić, Gordana
Grbac, Bruno
hrvatski
Internet kao marketinški komunikacijski prostor
Internet kao novi medij postigao je ono što se do tada činilo nemogučim, objedinio je interpersonalnu i masovnu komunikaciju. internet nije samo zbroj interpersionalne i masovne komunikacije već njezinim varijacijama stvara sinergički efekt. Svojim novoostvarenim komunikacijskim mogućnostima omogućava, od tradicionalnih medija, neostavrivu razinu interakcije u odnosu podutzeća s klijentom i obratno. U promatranju Interneta kao inoovacije, prihvaća se kao tehnološki klaster sastavljen od 6 dimenzija:proširenosti, geografske disperzije, sektorske apsorcije, mrežne infrakstrukture, organizacijske infrastrukture i sofisticiranosti potrebe.Internet nije implementiran u tradicionalnu komunikaciju već ju je iz korijena izmjenio i dao joj novi značaj i vrijednosti.
Internet; mediji; virtualno tržište
nije evidentirano
engleski
Internet as a Marketing Comunication Space
nije evidentirano
Internet; Media; Virtual Market
nije evidentirano
Podaci o izdanju
70
02.12.2002.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka