Mediji u funkciji propagande (CROSBI ID 340054)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jotanović, Slavica
Grbac, Bruno
hrvatski
Mediji u funkciji propagande
Ekonoska prppaganda danas predstavlja najviše korišteni oblik promocije. U osnovi prppagande stoji komunikacija, a svoju komunikacijsku funkciju ona ostvaruje podsredstvom medija. poruke se šajlju medijima u svrhu promocije nekoga ili nečega i nas taj se način komunicira sa širokom populacijom.Propaganda i mediji sežu daleko u prošlost. U Hrvatskoj se oglašavanje razvijalo kao i u drugim zemljama, iako se puno koristilo u političke svrhe. U Hrvatskoj postoje mnogobrojne prppagandne agencije čija je koncentaracija uglavnom u Zagrebu.
Propaganda; mediji; promocijske agencije
nije evidentirano
engleski
Media in the Function of the Promotion
nije evidentirano
Promotion; Media; Promotion Agency
nije evidentirano
Podaci o izdanju
86
26.11.2002.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka