Misija : preduvjet implementacije tržišne orijentacije (CROSBI ID 340053)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Shalabi, Fadi
Grbac, Bruno
hrvatski
Misija : preduvjet implementacije tržišne orijentacije
U prvom dijelu ovog diplomskog rada analizira se nova paradigma suvremenog poslovanja-tržišna orijentacija (Market Orientation). Tržišna orijenatcija novi je sustav razmišljanja i djelovanja razvijen u posljednjih petnaestak godina. U drugom dijelu predmet istraživanja je misija, te njena kompleksnost, važnost i specifičnost za svako pojedino poduzeće. Svako poduzeće, bez obzira na veličinu, granu, broj zaposlenih i područje rada mora imati definiranu misiju, cilj ukoliko želi opstati i napredovati. Nadalje, analizirat će se razni načini i pristupi koje koriste pojedini autori i poduzeća u procesu definiranja misije. Koliko su različita poduzeća, toliko se razlikuju i načini definiranja misije, artikuliranja misije (još jedan bitan čimbenik kvalitetne misije), te načina na koji se ona prenosi i kome je namjenjena. U nastavku su prikazani rezultati istraživanja koje je provedeno na području Primorsko-goranske županije u protekloj godini. Svrha istraživanja bila je saznati da li izabrana poduzeća koriste misiju i ako koriste, na koji način, te kakvo stajalište menedžment u poduzećima ima prema pojmu misije. Rezultati istraživanja dovode do zaključka da iako je pojam misije poznat većini sugovornika, većina poduzeća nije definirala svoje misije. S druge strane, uspješna poduzeća definirala su i većinom implementirala misije u svoje poslovanje.
misija; tržišna orijentacija; ciljevi
nije evidentirano
engleski
Mission Statement : Condition of Market Orientation Implementation
nije evidentirano
Mission Statement; Market Orientation; Goals
nije evidentirano
Podaci o izdanju
76
01.03.2004.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka