Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 175252

Marketinško planiranje


McDonald, Malcom
Marketinško planiranje, Zagreb: Masmedia, 2004 (Prijevod)


Naslov
Marketinško planiranje
(Marketing plans, how to prepare them, how to use them, 5th edition)

Autori
McDonald, Malcom

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prijevod, znanstvena

Izdavač
Masmedia

Grad
Zagreb

Godina
2004

Stranica
625

Ključne riječi
marketinško planiranje; strategija; taktika; marketinški plan
(marketing planning; strategy; tactics; marketing plan)

Sažetak
Knjiga je prijevod djela poznatog britanskog autora iz područja marketinga. Obrađuje područje marketinškog planiranja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0067030

Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marija Tomašević-Lišanin (prevoditelj)

Citiraj ovu publikaciju

McDonald, Malcom
Marketinško planiranje, Zagreb: Masmedia, 2004 (Prijevod)
McDonald, M. (2004) Marketinško planiranje. Zagreb, Masmedia.
@book{book, author = {McDonald, M.}, collectioneditor = {Previ\v{s}i\'{c}, Jozo}, translator = {Toma\v{s}evi\'{c} Li\v{s}anin, Marija}, year = {2004}, pages = {625}, keywords = {marketing planning, strategy, tactics, marketing plan}, title = {Marketing plans, how to prepare them, how to use them, 5th edition}, keyword = {marketing planning, strategy, tactics, marketing plan}, publisher = {Masmedia}, publisherplace = {Zagreb} }