Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje tržišta i informacijski sustavi (CROSBI ID 30193)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Vranešević, Tihomir ; Mandić, Miroslav Istraživanje tržišta i informacijski sustavi // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.). Zagreb: Adverta, 2004. str. 595-x

Podaci o odgovornosti

Vranešević, Tihomir ; Mandić, Miroslav

hrvatski

Istraživanje tržišta i informacijski sustavi

Poglavlje obrađuje osnovne vrste i metode sekundarnog i primarnog istraživanja tržišta, te ukazuje na njegovu ulogu i značenje u upravljanju marketingom. Posebna pozornost se poklanja suvremenim marketinškim informacijskim sustavima.

istraživanje tržišta, vrste istraživanja, proces istraživanja, marktinški informacijski sustavi

nije evidentirano

engleski

Marketing research and marketing information systems

nije evidentirano

market research, types of the research, process of the research, marketing information systems

nije evidentirano

Podaci o prilogu

595-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Marketing

Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Zagreb: Adverta

2004.

953-99712-0-9

Povezanost rada

Ekonomija