Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 175198

Istraživanje tržišta i informacijski sustavi


Vranešević, Tihomir; Mandić, Miroslav
Istraživanje tržišta i informacijski sustavi // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004.


Naslov
Istraživanje tržišta i informacijski sustavi
(Marketing research and marketing information systems)

Autori
Vranešević, Tihomir ; Mandić, Miroslav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Marketing

Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Izdavač
Adverta

Grad
Zagreb

Godina
2004

Raspon stranica

ISBN
953-99712-0-9

Ključne riječi
istraživanje tržišta, vrste istraživanja, proces istraživanja, marktinški informacijski sustavi
(market research, types of the research, process of the research, marketing information systems)

Sažetak
Poglavlje obrađuje osnovne vrste i metode sekundarnog i primarnog istraživanja tržišta, te ukazuje na njegovu ulogu i značenje u upravljanju marketingom. Posebna pozornost se poklanja suvremenim marketinškim informacijskim sustavima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0067030

Profili:

Avatar Url Miroslav Mandić (autor)

Avatar Url Tihomir Vranešević (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Vranešević, Tihomir; Mandić, Miroslav
Istraživanje tržišta i informacijski sustavi // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004.
Vranešević, T. & Mandić, M. (2004) Istraživanje tržišta i informacijski sustavi. U: Previšić, J. & Ozretić Došen, Đ. (ur.) Marketing. Zagreb, Adverta.
@inbook{inbook, year = {2004}, pages = {595}, keywords = {market research, types of the research, process of the research, marketing information systems}, isbn = {953-99712-0-9}, title = {Marketing research and marketing information systems}, keyword = {market research, types of the research, process of the research, marketing information systems}, publisher = {Adverta}, publisherplace = {Zagreb} }