izvor podataka: crosbi
!
Kontrola marketinških aktivnosti (CROSBI ID 30192)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Tomašević Lišanin, Marija
Kontrola marketinških aktivnosti // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.). Zagreb: Adverta, 2004. str. 595-x
Podaci o odgovornosti
Tomašević Lišanin, Marija
hrvatski
Kontrola marketinških aktivnosti
Poglavlje se odnosi na posljednju fazu u marketinškom upravljačkom procesu – kontrolu marketinških aktivnosti. Razmatraju se važnost i razine provođenja različitih oblika marketinške kontrole i marketinške revizije.
analiza prodaje, tržišni udio, tržišna učinkovitost proizvoda, profitabilnost kupaca
nije evidentirano
engleski
Marketing Control
nije evidentirano
sales analysis, market share, product market efficiency, cutomer profitability, auditing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
595-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Marketing
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Zagreb: Adverta
2004.
9539971209