Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kontrola marketinških aktivnosti (CROSBI ID 30192)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Tomašević Lišanin, Marija Kontrola marketinških aktivnosti // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.). Zagreb: Adverta, 2004. str. 595-x

Podaci o odgovornosti

Tomašević Lišanin, Marija

hrvatski

Kontrola marketinških aktivnosti

Poglavlje se odnosi na posljednju fazu u marketinškom upravljačkom procesu – kontrolu marketinških aktivnosti. Razmatraju se važnost i razine provođenja različitih oblika marketinške kontrole i marketinške revizije.

analiza prodaje, tržišni udio, tržišna učinkovitost proizvoda, profitabilnost kupaca

nije evidentirano

engleski

Marketing Control

nije evidentirano

sales analysis, market share, product market efficiency, cutomer profitability, auditing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

595-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Marketing

Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Zagreb: Adverta

2004.

9539971209

Povezanost rada





Ekonomija