Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 175176

Kontrola marketinških aktivnosti


Tomašević Lišanin, Marija
Kontrola marketinških aktivnosti // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004.


Naslov
Kontrola marketinških aktivnosti
(Marketing Control)

Autori
Tomašević Lišanin, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Marketing

Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Izdavač
Adverta

Grad
Zagreb

Godina
2004

Raspon stranica

ISBN
9539971209

Ključne riječi
Analiza prodaje, tržišni udio, tržišna učinkovitost proizvoda, profitabilnost kupaca
(Sales analysis, market share, product market efficiency, cutomer profitability, auditing)

Sažetak
Poglavlje se odnosi na posljednju fazu u marketinškom upravljačkom procesu – kontrolu marketinških aktivnosti. Razmatraju se važnost i razine provođenja različitih oblika marketinške kontrole i marketinške revizije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0067030