Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Organizacija marketinga (CROSBI ID 30191)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Tomašević Lišanin, Marija Organizacija marketinga // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.). Zagreb: Adverta, 2004. str. 595-x

Podaci o odgovornosti

Tomašević Lišanin, Marija

hrvatski

Organizacija marketinga

U poglavlju se razmatraju osnovni principi marketinškog organiziranja, koordinacija marketinških s aktivnostima drugih odjela, te utjecaj poslovne kulture i upravljanja promjenama na implementaciju marketinških strategija..

principi marketinške organizacije, upravljanje proizvodom, upravljanje markom, organizacijska kultura, implementacija marketinga

nije evidentirano

engleski

Marketing organization

nije evidentirano

principles of marketing organization, product managmement, brand management, organisational culture, implementation of marketing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

595-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Marketing

Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Zagreb: Adverta

2004.

9539971209

Povezanost rada





Ekonomija