Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 175165

Organizacija marketinga


Tomašević Lišanin, Marija
Organizacija marketinga // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004.


Naslov
Organizacija marketinga
(Marketing organization)

Autori
Tomašević Lišanin, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Marketing

Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Izdavač
Adverta

Grad
Zagreb

Godina
2004

Raspon stranica

ISBN
9539971209

Ključne riječi
Principi marketinške organizacije, upravljanje proizvodom, upravljanje markom, organizacijska kultura, implementacija marketinga
(Principles of marketing organization, product managmement, brand management, organisational culture, implementation of marketing)

Sažetak
U poglavlju se razmatraju osnovni principi marketinškog organiziranja, koordinacija marketinških s aktivnostima drugih odjela, te utjecaj poslovne kulture i upravljanja promjenama na implementaciju marketinških strategija..

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0067030