Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Planiranje marketinških aktivnosti (CROSBI ID 30189)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Tomašević Lišanin, Marija Planiranje marketinških aktivnosti // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.). Zagreb: Adverta, 2004. str. 595-x

Podaci o odgovornosti

Tomašević Lišanin, Marija

hrvatski

Planiranje marketinških aktivnosti

Poglavlje obrađuje jedan od tri elementa upravljanja marketingom: planiranje. Bavi se pravilo postavljenim ciljevima, strategijama i taktikama za njihovo ostvarenje, te marketinškim planom kao pisanim dokumentom.

marketing, marketinško planiranje, SWOT, marketinški plan, iprimjena marketinga

nije evidentirano

engleski

Marketing Planning

nije evidentirano

marketing, marketing planning, SWOT, marketing plan, implementation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

595-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Marketing

Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Zagreb: Adverta

2004.

9539971209

Povezanost rada





Ekonomija