Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 175157

Planiranje marketinških aktivnosti


Tomašević Lišanin, Marija
Planiranje marketinških aktivnosti // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb, 2004: Adverta, Zagreb, 2004.


Naslov
Planiranje marketinških aktivnosti
(Marketing Planning)

Autori
Tomašević Lišanin, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Marketing

Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Izdavač
Adverta, Zagreb

Grad
Zagreb, 2004

Godina
2004

Raspon stranica

ISBN
9539971209

Ključne riječi
Marketing, marketinško planiranje, SWOT, marketinški plan, iprimjena marketinga
(Marketing, marketing planning, SWOT, marketing plan, implementation)

Sažetak
Poglavlje obrađuje jedan od tri elementa upravljanja marketingom: planiranje. Bavi se pravilo postavljenim ciljevima, strategijama i taktikama za njihovo ostvarenje, te marketinškim planom kao pisanim dokumentom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0067030