izvor podataka: crosbi
!
Planiranje marketinških aktivnosti (CROSBI ID 30189)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Tomašević Lišanin, Marija
Planiranje marketinških aktivnosti // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.). Zagreb: Adverta, 2004. str. 595-x
Podaci o odgovornosti
Tomašević Lišanin, Marija
hrvatski
Planiranje marketinških aktivnosti
Poglavlje obrađuje jedan od tri elementa upravljanja marketingom: planiranje. Bavi se pravilo postavljenim ciljevima, strategijama i taktikama za njihovo ostvarenje, te marketinškim planom kao pisanim dokumentom.
marketing, marketinško planiranje, SWOT, marketinški plan, iprimjena marketinga
nije evidentirano
engleski
Marketing Planning
nije evidentirano
marketing, marketing planning, SWOT, marketing plan, implementation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
595-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Marketing
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Zagreb: Adverta
2004.
9539971209