Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prodaja (CROSBI ID 30185)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Tomašević Lišanin, Marija Prodaja // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.). Zagreb: Adverta, 2004. str. 595-x

Podaci o odgovornosti

Tomašević Lišanin, Marija

hrvatski

Prodaja

Poglavlje se odnosi na upravljanje prodajnim snagama u poduzeću. Ono se promatra kao važan poslovni proces koji pomaže stvaranju i održavanju konkurentske prednosti u suvremenom poslovnom okruženju.

osobna prodaja, upravljanje prodajom, planiranje prodaje, prodajna organizacija, kontrola prodajnih aktivnosti, principi osobne prodaje

nije evidentirano

engleski

Selling

nije evidentirano

sales management, sales planning, selling organisation, control of selling activites, principles of personal selling

nije evidentirano

Podaci o prilogu

595-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Marketing

Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Zagreb: Adverta

2004.

953-99712-0-9

Povezanost rada





Ekonomija