Pedagoški menadžment - refleksija opće ideje o upravljanju (CROSBI ID 109947)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Jurić, Vladimir
hrvatski
Pedagoški menadžment - refleksija opće ideje o upravljanju
Ideja menadžmenta ima u stanovitom smislu univerzalno značenje zbog čega se primjena te ideje široko rasprostranila, a našla je mjesto i u institucijama odgoja i obrazovanja, i to najviše kao organizacijski menadžment, menadžment ljudskih potencijala, menadžment razina (1. najviša-ciljevi, dugoročno planiranje i organizacija, 2. srednja-kontrola operativnih postupaka i programi potpore ciljevima, 3. najniža-interperetacija ciljeva, politika programa), strategijski menadžment (dugoročno), i mandžement funkcija (koliko funkcija toliko menadžment programa). Menadžerske funkcije odnose se na ono što valja postići, a to su najčešće planovi, strategije, dobra organizacija, kvalitetno vođenje i uspješna kontrola. Slijedi da se na pedagoški menadžment može gladati kao na upravljanje mrežom i hijerahijom sustava (vrtić, grupa - škola, razred). Posebnost vođenja i upravljanja odgajatelja, razrednika i nastavnika može se razmatrati kao pedagoška uloga odgajatelja u vođenju i upravljanju, pedagoška uloga razrednika u vođenju i upravljanju, adminstrativni poslovi, planiranje i programiranje rada voditelja tima (razrednika), pripremanje i vođenje sjednica vijeća, suradnja s ostalim članovima vijeća, suradnja s roditeljima i sl.
pedagoški mendžment; menadžment sustava; organiziranje; upravljanje; provjera; nadzor; vođenje
nije evidentirano
engleski
EDUCATIONAL MANAGEMENT - THE REFLECTION OF GENERAL IDEA OF MANAGEMENT
nije evidentirano
educational management; system management; organization; management; control; supervision; leadership
nije evidentirano