Nastava književnosti kao poticaj (Književni pouk kot spodbuda) (CROSBI ID 502141)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Narančić Kovač, Smiljana
hrvatski
Nastava književnosti kao poticaj (Književni pouk kot spodbuda)
Na primjeru metodičke obrade suvremene basne Arnolda Lobela pokazuje se kako nastava može potaknuti učenike na kreativno čitanje i individualnu interpretaciju književnosti. Zagovara se pristup utemeljen na jedinstvenim mogućnostima književnoga djela, a koji potiče na razmišljanje. Prikazuju se rezultati takva pristupa utemeljeni na istraživanju reakcija sedmoškolaca u susretu s basnom "Deva pleše".
književnost; nastava; kreativno čitanje; kritičko mišljenje; osobni odgovor
nije evidentirano
engleski
Literature Teaching as a Stimulus (literary education as an incentive)
nije evidentirano
literature; teaching; creative reading; critical thinking; personal response
nije evidentirano
Podaci o prilogu
91-110.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
5. strokovno posvetovanje Bralnega društva Slovenije "Pogovor o prebranem besedilu" : zbornik radova
Ivšek, Milena
Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo
Podaci o skupu
Strokovno posvetovanje Bralnega društva Slovenije "Pogovor o prebranem besedilu" (5 ; 2003)
pozvano predavanje
08.09.2003-08.09.2003
Ljubljana, Slovenija