Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Nastava književnosti kao poticaj (Književni pouk kot spodbuda) (CROSBI ID 502141)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Narančić Kovač, Smiljana Nastava književnosti kao poticaj (Književni pouk kot spodbuda) // 5. strokovno posvetovanje Bralnega društva Slovenije "Pogovor o prebranem besedilu" : zbornik radova / Ivšek, Milena (ur.). Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 2003. str. 91-110

Podaci o odgovornosti

Narančić Kovač, Smiljana

hrvatski

Nastava književnosti kao poticaj (Književni pouk kot spodbuda)

Na primjeru metodičke obrade suvremene basne Arnolda Lobela pokazuje se kako nastava može potaknuti učenike na kreativno čitanje i individualnu interpretaciju književnosti. Zagovara se pristup utemeljen na jedinstvenim mogućnostima književnoga djela, a koji potiče na razmišljanje. Prikazuju se rezultati takva pristupa utemeljeni na istraživanju reakcija sedmoškolaca u susretu s basnom "Deva pleše".

književnost; nastava; kreativno čitanje; kritičko mišljenje; osobni odgovor

nije evidentirano

engleski

Literature Teaching as a Stimulus (literary education as an incentive)

nije evidentirano

literature; teaching; creative reading; critical thinking; personal response

nije evidentirano

Podaci o prilogu

91-110.

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

5. strokovno posvetovanje Bralnega društva Slovenije "Pogovor o prebranem besedilu" : zbornik radova

Ivšek, Milena

Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo

Podaci o skupu

Strokovno posvetovanje Bralnega društva Slovenije "Pogovor o prebranem besedilu" (5 ; 2003)

pozvano predavanje

08.09.2003-08.09.2003

Ljubljana, Slovenija

Povezanost rada

Filologija