Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Implementacija marketing koncepta u virtualnom bankarstvu (CROSBI ID 339891)

Ocjenski rad | diplomski rad

Depolo, Marina Implementacija marketing koncepta u virtualnom bankarstvu / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2003

Podaci o odgovornosti

Depolo, Marina

Grbac, Bruno

hrvatski

Implementacija marketing koncepta u virtualnom bankarstvu

Ovaj se rad u cijelosti bavi bankom i Internetom, dvama svjetovima koji se toliko razlikuju, pogotovo po ciljevima kojima teže, no ipak danas su vrlo bliski, tako da je pravi izazov pronaći njihovu dodirnu točku. Izazov koji poprima različite aspekte: tehnološki, pravni, ekonomski i financijski. //Bankarstvo je u današnje vrijeme u središtu radikalnih promjena. Sve više nastoji pratiti nove potrebe klijenata, počevši upravo od eksperimentiranja s novim distribucijskim kanalima. U tom smislu govorimo o home banking-u, odnosno o mogućnosti korištenja tradicionalnih bankarskih usluga izravno iz vlastitog doma ili ureda.// Ideja o korištenju elektronske komunikacijske mreže nastala je u SAD-u i očito je da na američkom kontinentu ovaj novi način općenja s klijentelom daleko prednjači u odnosu na ostatak svijeta. Dok su evropske banke tek nedavno prešle granicu između informativnog i dispozitivnog virtualnog bankarstva, u glavnim američkim bankama je ono vrlo konsolidirano. Nove tehnološke mogućnosti i izravni oblici bankovnog poslovanja javljaju se i na tržištu Hrvatske.

banka; internet; klijenti; interakcija

nije evidentirano

engleski

Implementation Marketing Concept in Virtual Bank

nije evidentirano

Bank; Internet; Clients; Interaction

nije evidentirano

Podaci o izdanju

76

30.09.2003.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija