Implementacija marketing koncepta u virtualnom bankarstvu (CROSBI ID 339891)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Depolo, Marina
Grbac, Bruno
hrvatski
Implementacija marketing koncepta u virtualnom bankarstvu
Ovaj se rad u cijelosti bavi bankom i Internetom, dvama svjetovima koji se toliko razlikuju, pogotovo po ciljevima kojima teže, no ipak danas su vrlo bliski, tako da je pravi izazov pronaći njihovu dodirnu točku. Izazov koji poprima različite aspekte: tehnološki, pravni, ekonomski i financijski. //Bankarstvo je u današnje vrijeme u središtu radikalnih promjena. Sve više nastoji pratiti nove potrebe klijenata, počevši upravo od eksperimentiranja s novim distribucijskim kanalima. U tom smislu govorimo o home banking-u, odnosno o mogućnosti korištenja tradicionalnih bankarskih usluga izravno iz vlastitog doma ili ureda.// Ideja o korištenju elektronske komunikacijske mreže nastala je u SAD-u i očito je da na američkom kontinentu ovaj novi način općenja s klijentelom daleko prednjači u odnosu na ostatak svijeta. Dok su evropske banke tek nedavno prešle granicu između informativnog i dispozitivnog virtualnog bankarstva, u glavnim američkim bankama je ono vrlo konsolidirano. Nove tehnološke mogućnosti i izravni oblici bankovnog poslovanja javljaju se i na tržištu Hrvatske.
banka; internet; klijenti; interakcija
nije evidentirano
engleski
Implementation Marketing Concept in Virtual Bank
nije evidentirano
Bank; Internet; Clients; Interaction
nije evidentirano
Podaci o izdanju
76
30.09.2003.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka