Oglašavanje na virtualnim tržištima (CROSBI ID 339885)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Starčević, Kristijan
Grbac, Bruno
hrvatski
Oglašavanje na virtualnim tržištima
Poslovanje u suvremenim uvjetima privređivanja traži načine za oglašavanjem koji će uz najmanje moguće troškove polučiti maksimalni marketinški efekt. Oglašavanje na virtualnom tržištu je značajno jeftinije od tradicionalnih oblika oglašavanja. Istovremeno, suvremeno poslovanje traži načine kako da poveća postojeću bazu korisnika. Oglašavanje na virtualnom tržištu, uslijed golemog medijskog prostora predstavlja nemjerljivo veliku bazu potencijalnih korisnika različitih profila.//Poduzeća su često ograničena veličinom oglasnog prostora, a samim time i sadržajem te vremenskom dužinom trajanja oglasa što se u konačnici odražava na nedovoljnu količinu informacija koje žele prenijeti krajnjim korisnicima. Oglašavanjem na virtualnim tržištima ova fundamentalna ograničenja tradicionalnih oblika oglašavanja su prevaziđena.
internet komunikacija; virtualna tržišta;
nije evidentirano
engleski
Advertasing on Virtual Markets
nije evidentirano
Interenet Communication; Virtual Markets
nije evidentirano
Podaci o izdanju
75
17.12.2003.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka