Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Oglašavanje na virtualnim tržištima (CROSBI ID 339885)

Ocjenski rad | diplomski rad

Starčević, Kristijan Oglašavanje na virtualnim tržištima / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2003

Podaci o odgovornosti

Starčević, Kristijan

Grbac, Bruno

hrvatski

Oglašavanje na virtualnim tržištima

Poslovanje u suvremenim uvjetima privređivanja traži načine za oglašavanjem koji će uz najmanje moguće troškove polučiti maksimalni marketinški efekt. Oglašavanje na virtualnom tržištu je značajno jeftinije od tradicionalnih oblika oglašavanja. Istovremeno, suvremeno poslovanje traži načine kako da poveća postojeću bazu korisnika. Oglašavanje na virtualnom tržištu, uslijed golemog medijskog prostora predstavlja nemjerljivo veliku bazu potencijalnih korisnika različitih profila.//Poduzeća su često ograničena veličinom oglasnog prostora, a samim time i sadržajem te vremenskom dužinom trajanja oglasa što se u konačnici odražava na nedovoljnu količinu informacija koje žele prenijeti krajnjim korisnicima. Oglašavanjem na virtualnim tržištima ova fundamentalna ograničenja tradicionalnih oblika oglašavanja su prevaziđena.

internet komunikacija; virtualna tržišta;

nije evidentirano

engleski

Advertasing on Virtual Markets

nije evidentirano

Interenet Communication; Virtual Markets

nije evidentirano

Podaci o izdanju

75

17.12.2003.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija