Marketing u funkciji unapređenja kvalitete života u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 339882)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Lončarić, Dina
Grbac, Bruno
hrvatski
Marketing u funkciji unapređenja kvalitete života u Republici Hrvatskoj
Unapređenje kvalitete života jedan je od razvojnih ciljeva suvremenog društva. Ona je u velikoj mjeri određena objektivnim okolnostima u kojima se odvija život, pa se ekonomsko i socijalno blagostanje smatraju glavnim odrednicama kvalitetnog života. Ekonomsko i socijalno blagostanje posljedice su gospodarskog razvoja i rezultiraju zadovoljavanjem potreba pojedinaca i društva u cjelini.//Osnovu kvalitetnog života čine zadovoljene ljudske potrebe, a marketing kao društveni proces, te filozofija poslovanja i življenja doprinosi povećanju razine blagostanja u društvu i time kvalitete života. Utvrđeno je da se navedeno ostvaruje multiplikacijom djelovanja na mikro i makro razini uz istovremeno prilagođavanje marketinga uvjetima iz okruženja. Rezultati istraživanja predmetnog znanstvenog magistarskog rada nadalje ukazuju i na dominantno značenje ekonomske dimenzije u procjenama kvalitete života, te da su nezadovoljene osnovne potrebe dijela stanovništva ograničavajući čimbenik razvoja.//Dakle, marketing kao društveni proces doprinosi ostvarenju gospodarskog i društvenog napretka i to implementacijom tržišne orijentacije na makro i mikroplanu, te realizacijom strategije kvalitete života. Iz navedenoga se izvodi zaključak da je kvaliteta života ključna odrednica upravljanja marketingom.
kvaliteta života; marketing; Republika Hrvatska
nije evidentirano
engleski
The Role of Marketing in the Improvement of the Life Quality in the Republic of Croatia
nije evidentirano
quality of life; marketing; The Republic of Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
164
18.12.2003.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka