Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketing u funkciji unapređenja kvalitete života u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 339882)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Lončarić, Dina Marketing u funkciji unapređenja kvalitete života u Republici Hrvatskoj / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2003

Podaci o odgovornosti

Lončarić, Dina

Grbac, Bruno

hrvatski

Marketing u funkciji unapređenja kvalitete života u Republici Hrvatskoj

Unapređenje kvalitete života jedan je od razvojnih ciljeva suvremenog društva. Ona je u velikoj mjeri određena objektivnim okolnostima u kojima se odvija život, pa se ekonomsko i socijalno blagostanje smatraju glavnim odrednicama kvalitetnog života. Ekonomsko i socijalno blagostanje posljedice su gospodarskog razvoja i rezultiraju zadovoljavanjem potreba pojedinaca i društva u cjelini.//Osnovu kvalitetnog života čine zadovoljene ljudske potrebe, a marketing kao društveni proces, te filozofija poslovanja i življenja doprinosi povećanju razine blagostanja u društvu i time kvalitete života. Utvrđeno je da se navedeno ostvaruje multiplikacijom djelovanja na mikro i makro razini uz istovremeno prilagođavanje marketinga uvjetima iz okruženja. Rezultati istraživanja predmetnog znanstvenog magistarskog rada nadalje ukazuju i na dominantno značenje ekonomske dimenzije u procjenama kvalitete života, te da su nezadovoljene osnovne potrebe dijela stanovništva ograničavajući čimbenik razvoja.//Dakle, marketing kao društveni proces doprinosi ostvarenju gospodarskog i društvenog napretka i to implementacijom tržišne orijentacije na makro i mikroplanu, te realizacijom strategije kvalitete života. Iz navedenoga se izvodi zaključak da je kvaliteta života ključna odrednica upravljanja marketingom.

kvaliteta života; marketing; Republika Hrvatska

nije evidentirano

engleski

The Role of Marketing in the Improvement of the Life Quality in the Republic of Croatia

nije evidentirano

quality of life; marketing; The Republic of Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

164

18.12.2003.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija