Koncept korporativne društvene odgovornosti (CROSBI ID 339867)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Knežević, Dijana
Grbac, Bruno
hrvatski
Koncept korporativne društvene odgovornosti
Uslijed rapidnog jačanja ekonomske i političke moći multinacionalnih kompanija, pojavile su se mnogobrojne ekonomske, pravne i etičke nepravilnosti među pojedinim interesnim skupinama. Jedan od rasprostranjenijih primjera je pojava tzv. sweatshopova, tvornica u kojima radnici rade duge smjene za niske nadnice u lošim i nezdravim uvjetima. Kao reakcija, razvio se koncept korporativne društvene odgovornosti koji u svojoj osnovi podrazumijeva implementaciju tradicionalnih ljudskih vrijednosti u svakodnevne poslovne aktivnosti kako bi se stvorilo okruženje koje omogućuje lakše ostvarivanje konkurentskih prednosti. Iako u Hrvatskoj postoje dobri primjeri prakse poslovanja na društveno odgovoran način, razina implementacije tog koncepta još uvijek nije zadovoljavajuća te je najbitniji zadatak generalno podizanje znanja o njemu među svim interesnim skupinama.
korporativna društvena odgovornost; interesne skupine; multinacionalne kompanije.
nije evidentirano
engleski
Corporate Social Responsibility Concept
nije evidentirano
Corporate Social Responsibility; Stakeholders; Multinational Companies
nije evidentirano
Podaci o izdanju
80
13.09.2004.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka