Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ponašanje potrošača (CROSBI ID 30038)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Kesić, Tanja ; Piri Rajh, Sunčana Ponašanje potrošača // Marketing, 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.). Zagreb: Adverta, 2004. str. 107-130-x

Podaci o odgovornosti

Kesić, Tanja ; Piri Rajh, Sunčana

hrvatski

Ponašanje potrošača

U radu se obrađuje teorija ponanašanja potrošača. Opisuju se obilježja ponašanja potrošača, čimbenici ponašanja potrošača, te proces donošenja odluka o kupnji.

ponašanje potrošača, osobni čimbenici, društveni čimbenici, psihološki procesi, proces odlučivanja

nije evidentirano

engleski

Consumer Behavior

nije evidentirano

consumer behavior, personal factors, social factors, decision process

nije evidentirano

Podaci o prilogu

107-130-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Marketing, 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje

Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Zagreb: Adverta

2004.

953-99712-0-9

Povezanost rada

Ekonomija