Neka teorijsko-metodološka pitanja proučavanja obrazovanja odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja (CROSBI ID 501971)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Lavrnja, Ilija
hrvatski
Neka teorijsko-metodološka pitanja proučavanja obrazovanja odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja
U radu se problematiziraju tendencije razvoja obrazovanja odraslih kao vrlo značajne (ključne) karike u lancu cjeloživotnog učenja.
obrazovanje odraslih; teorijsko-metodološka pitanja
nije evidentirano
engleski
Certain theoretically-methodological questions of adult education study in the context of the lifelong learning
nije evidentirano
adult education; theoretically-methodological questions
nije evidentirano
Podaci o prilogu
237-257-x.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje
Klapan, Anita ; Matijević, Milan
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD)
Podaci o skupu
Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje
predavanje
14.02.2002-16.02.2002
Lovran, Hrvatska