Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Neka teorijsko-metodološka pitanja proučavanja obrazovanja odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja (CROSBI ID 501971)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Lavrnja, Ilija Neka teorijsko-metodološka pitanja proučavanja obrazovanja odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja // Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje / Klapan, Anita ; Matijević, Milan (ur.). Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2002. str. 237-257-x

Podaci o odgovornosti

Lavrnja, Ilija

hrvatski

Neka teorijsko-metodološka pitanja proučavanja obrazovanja odraslih u kontekstu cjeloživotnog učenja

U radu se problematiziraju tendencije razvoja obrazovanja odraslih kao vrlo značajne (ključne) karike u lancu cjeloživotnog učenja.

obrazovanje odraslih; teorijsko-metodološka pitanja

nije evidentirano

engleski

Certain theoretically-methodological questions of adult education study in the context of the lifelong learning

nije evidentirano

adult education; theoretically-methodological questions

nije evidentirano

Podaci o prilogu

237-257-x.

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje

Klapan, Anita ; Matijević, Milan

Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD)

Podaci o skupu

Obrazovanje odraslih i cjeloživotno učenje

predavanje

14.02.2002-16.02.2002

Lovran, Hrvatska

Povezanost rada

Povezane osobe




Pedagogija