Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 172183

How the graduate LIS professionals cope with constant need for updating their knowledge and skills: a Croatian case


Aparac, Tatjana; Vrana, Radovan; Badurina, Boris; Dragija, Martina
How the graduate LIS professionals cope with constant need for updating their knowledge and skills: a Croatian case // Proceedings of the Fourth World Conference on Continuing Professional Education for the Library and Information Professions: An IFLA Pre-conference / Woolls, Blanche ; Sheldon, Brooke E. (ur.).
Muenchen: Saur, 2001. str. 164-172 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
How the graduate LIS professionals cope with constant need for updating their knowledge and skills: a Croatian case

Autori
Aparac, Tatjana ; Vrana, Radovan ; Badurina, Boris ; Dragija, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Proceedings of the Fourth World Conference on Continuing Professional Education for the Library and Information Professions: An IFLA Pre-conference / Woolls, Blanche ; Sheldon, Brooke E. - Muenchen : Saur, 2001, 164-172

Skup
Delivering Lifelong Cpntinuing Professional Education Across Space and Time : The 4th World Conferenc eon Continuing Professional Education for the LIbrary and Infromation Science Prfoessions

Mjesto i datum
Chester, Vermont, 18-20. kolovoz 2001

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
LIS Education; Students' ICT skills

Sažetak
U radu se predstavlju rezultati istraživanja provedenog među stduentima knjižnične i informacijske znanosti u odnosu na stupanja njihovih vještina u radu s novim tehnologijama.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0122027

Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek