Uloga sveučilišnih knjižnica u novim pristupima akademskom obrazovanju (CROSBI ID 29994)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Petr, Kornelija ; Aparac-Jelušić, Tatjana
hrvatski
Uloga sveučilišnih knjižnica u novim pristupima akademskom obrazovanju
U radu se problematizira pitanje preoblikovanja knjižničnih službi i usluga na akademskim ustanovama u svjetlu novih pristupa akademskoj nastavi te potencijalnog doprinosa knjižnica ostvarenju tih pristupa. Ukazuje se na pozitivna iskustva iz svijeta, koja pokazuju da akademske knjižnice mogu i trebaju biti integrirane u nastavne planove i programe kako bi svojim zbirkama, znanjem i vještinama kompetentnih knjižničara, ne samo osiguravale podršku nastavi, već da bi izravno sudjelovale u procesima otvorenog i fleksibilno postavljenog učenja koje se temelji na korištenju svih postojećih izvora znanja i informacija uz sposobnost pronalaženja onih relevantnih i najvrjednijih. Opisan je model 'središta za nastavne izvore i pomagala' i ukazano na potrebu uvođenja novih sadržaja i metoda u redovno školovanje knjižničara te na potrebu sustavne dodatne izobrazbe školskih i akademskih knjižničara kako bi mogli preuzimati nove zadaće.
knjižnice - preoblikovanje, akademske knjižnice - nove tehnologije
nije evidentirano
engleski
The role of university libraries in new approaches to academic education
nije evidentirano
Library services - redisigning, Academic Libraries - New Technologies
nije evidentirano
Podaci o prilogu
159-171-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Zbornik radova "Težakovi dani"
Tkalac, Slavko ; Lasić-Lazić, Jadranka
Zagreb: Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
2002.
953-175-182-X