Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 172041

Upravljanje strateškim marketingom


Vranešević, Tihomir; Vignali, Claudio; Vrontis, Demetris
Upravljanje strateškim marketingom, Zagreb: Acennt, 2004 (monografija)


Naslov
Upravljanje strateškim marketingom
(Strategic Marketing Management)

Autori
Vranešević, Tihomir ; Vignali, Claudio ; Vrontis, Demetris

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Acennt

Grad
Zagreb

Godina
2004

Stranica
404

ISBN
953-99762-0-0

Ključne riječi
strategija marketinga; planiranje marketinga; marketinške taktike; teorija; praksa
(marketing strategy; marketing planning; marketing tactics; theory; pratice)

Sažetak
Knjiga na specifičan način obrađuje strateško upravljanje marketingom, pojašnjavajući osnovne tržišne strategije s taktičkog gledišta i uključujući svakodnevne aktivnosti tržišno usmjerenog poduzeća.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0067030

Profili:

Avatar Url Tihomir Vranešević (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Vranešević, Tihomir; Vignali, Claudio; Vrontis, Demetris
Upravljanje strateškim marketingom, Zagreb: Acennt, 2004 (monografija)
Vranešević, T., Vignali, C. & Vrontis, D. (2004) Upravljanje strateškim marketingom. Zagreb, Acennt.
@book{book, year = {2004}, pages = {404}, keywords = {marketing strategy, marketing planning, marketing tactics, theory, pratice}, isbn = {953-99762-0-0}, title = {Strategic Marketing Management}, keyword = {marketing strategy, marketing planning, marketing tactics, theory, pratice}, publisher = {Acennt}, publisherplace = {Zagreb} }