Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 171919

Etički kodeks predškolskih učitelja kao čimbenik njihove daljnje profesionalne afirmacije


Krstović, Jasna
Etički kodeks predškolskih učitelja kao čimbenik njihove daljnje profesionalne afirmacije // Rastimo zajedno / Babić, Nada ; Irović, Stanislava ; Redžeš-Borak, Zora (ur.).
Osijek: Centar za predškolski odgoj - Osijek ; Visoka učiteljska škola -Osijek, Grafika, Osijek, 2004. str. 25-38 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 171919 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Etički kodeks predškolskih učitelja kao čimbenik njihove daljnje profesionalne afirmacije
(Ethical codex of pre-school teachers as a factor their further professional affirmation)

Autori
Krstović, Jasna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Rastimo zajedno / Babić, Nada ; Irović, Stanislava ; Redžeš-Borak, Zora - Osijek : Centar za predškolski odgoj - Osijek ; Visoka učiteljska škola -Osijek, Grafika, Osijek, 2004, 25-38

Skup
Rastimo zajedno

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 13-15.05.2004

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Socijalna interakcija; Sustavi vrijednosti; Implicitna pedagogija; Standardi etičnog ponašanja; Etički kodeks; Predškolski učitelj
(Social Interaction; Values Systems; Implicit Pedagogy; Standards of Ethical Behaviour; Ethical Codex; Pre - school Teacher)

Sažetak
Etički kodeks predškolskih učitelja kao čimbenik njihove daljnje profesionalne afirmacije U radu se polazi od značaja odnosa između djeteta i socijalne stvarnosti u okviru postavki konstruktivističke paradigme koja taj odnos određuje kao pokretač razvojnih promjena. Posebno se pri tom naglašava uloga individualnih sustava vrijednosti kao čimbenika u kreiranju filozofije i prakse socijalne interakcije. U tom se kontekstu promišlja kvalitativna dimenzija implicitne pedagogije predškolskog učitelja kao svojevrsne personalne vrijednosne konstrukcije. Pozornost se usmjeruje na promišljanje potrebe za ustanovljavanjem svojevrsnih etičkih standarda ponašanja jer profesionalno obavljanje vlastitoga posla implicira činjenje i odlučivanje na temelju jasno iskazanih normi ponašanja. Iz tog se razloga autorice se usmjeruje na Etički kodeks predškolskih učitelja kao eksplicitog vrijednosnog stajališta kojim profesija iskazuje bezrezervnu predanost svojoj ulozi i prihvaća odgovornost za dobrobit djeteta na vrijednosnoj razini. On je istovremeno svojevrsna snažna podrška osobnom moralnom integritetu i hrabrosti pojedinca da djeluje u skladu iskazanim implicitnim sustavom vrijednosti i na taj način doprinosi daljnoj afirmaciji na osobnoj i profesionalnoj razini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0122002
0245001

Profili:

Avatar Url Jasna Krstović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Krstović, Jasna
Etički kodeks predškolskih učitelja kao čimbenik njihove daljnje profesionalne afirmacije // Rastimo zajedno / Babić, Nada ; Irović, Stanislava ; Redžeš-Borak, Zora (ur.).
Osijek: Centar za predškolski odgoj - Osijek ; Visoka učiteljska škola -Osijek, Grafika, Osijek, 2004. str. 25-38 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Krstović, J. (2004) Etički kodeks predškolskih učitelja kao čimbenik njihove daljnje profesionalne afirmacije. U: Babić, N., Irović, S. & Redžeš-Borak, Z. (ur.)Rastimo zajedno.
@article{article, author = {Krstovi\'{c}, Jasna}, year = {2004}, pages = {25-38}, keywords = {Socijalna interakcija, Sustavi vrijednosti, Implicitna pedagogija, Standardi eti\v{c}nog pona\v{s}anja, Eti\v{c}ki kodeks, Pred\v{s}kolski u\v{c}itelj}, title = {Eti\v{c}ki kodeks pred\v{s}kolskih u\v{c}itelja kao \v{c}imbenik njihove daljnje profesionalne afirmacije}, keyword = {Socijalna interakcija, Sustavi vrijednosti, Implicitna pedagogija, Standardi eti\v{c}nog pona\v{s}anja, Eti\v{c}ki kodeks, Pred\v{s}kolski u\v{c}itelj}, publisher = {Centar za pred\v{s}kolski odgoj - Osijek ; Visoka u\v{c}iteljska \v{s}kola -Osijek, Grafika, Osijek}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Krstovi\'{c}, Jasna}, year = {2004}, pages = {25-38}, keywords = {Social Interaction, Values Systems, Implicit Pedagogy, Standards of Ethical Behaviour, Ethical Codex, Pre - school Teacher}, title = {Ethical codex of pre-school teachers as a factor their further professional affirmation}, keyword = {Social Interaction, Values Systems, Implicit Pedagogy, Standards of Ethical Behaviour, Ethical Codex, Pre - school Teacher}, publisher = {Centar za pred\v{s}kolski odgoj - Osijek ; Visoka u\v{c}iteljska \v{s}kola -Osijek, Grafika, Osijek}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font