Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Etički kodeks predškolskih učitelja kao čimbenik njihove daljnje profesionalne afirmacije (CROSBI ID 501796)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Krstović, Jasna Etički kodeks predškolskih učitelja kao čimbenik njihove daljnje profesionalne afirmacije // Rastimo zajedno / Babić, Nada ; Irović, Stanislava ; Redžeš-Borak, Zora (ur.). Osijek: Centar za predškolski odgoj Osijek, 2004. str. 25-38-x

Podaci o odgovornosti

Krstović, Jasna

hrvatski

Etički kodeks predškolskih učitelja kao čimbenik njihove daljnje profesionalne afirmacije

Etički kodeks predškolskih učitelja kao čimbenik njihove daljnje profesionalne afirmacije U radu se polazi od značaja odnosa između djeteta i socijalne stvarnosti u okviru postavki konstruktivističke paradigme koja taj odnos određuje kao pokretač razvojnih promjena. Posebno se pri tom naglašava uloga individualnih sustava vrijednosti kao čimbenika u kreiranju filozofije i prakse socijalne interakcije. U tom se kontekstu promišlja kvalitativna dimenzija implicitne pedagogije predškolskog učitelja kao svojevrsne personalne vrijednosne konstrukcije. Pozornost se usmjeruje na promišljanje potrebe za ustanovljavanjem svojevrsnih etičkih standarda ponašanja jer profesionalno obavljanje vlastitoga posla implicira činjenje i odlučivanje na temelju jasno iskazanih normi ponašanja. Iz tog se razloga autorice se usmjeruje na Etički kodeks predškolskih učitelja kao eksplicitog vrijednosnog stajališta kojim profesija iskazuje bezrezervnu predanost svojoj ulozi i prihvaća odgovornost za dobrobit djeteta na vrijednosnoj razini. On je istovremeno svojevrsna snažna podrška osobnom moralnom integritetu i hrabrosti pojedinca da djeluje u skladu iskazanim implicitnim sustavom vrijednosti i na taj način doprinosi daljnoj afirmaciji na osobnoj i profesionalnoj razini.

Socijalna interakcija; Sustavi vrijednosti; Implicitna pedagogija; Standardi etičnog ponašanja; Etički kodeks; Predškolski učitelj

nije evidentirano

engleski

Ethical codex of pre-school teachers as a factor their further professional affirmation

nije evidentirano

Social Interaction; Values Systems; Implicit Pedagogy; Standards of Ethical Behaviour; Ethical Codex; Pre - school Teacher

nije evidentirano

Podaci o prilogu

25-38-x.

2004.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Rastimo zajedno

Babić, Nada ; Irović, Stanislava ; Redžeš-Borak, Zora

Osijek: Centar za predškolski odgoj Osijek

Podaci o skupu

Rastimo zajedno

pozvano predavanje

13.05.2004-15.05.2004

Bizovac, Hrvatska; Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Povezane osobe




Pedagogija