Geografski aspekti istraživanja maloprodaje i trgovačkih centara (CROSBI ID 501789)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Lukić, Aleksandar
hrvatski
Geografski aspekti istraživanja maloprodaje i trgovačkih centara
U članku je dan pregled izabranih stranih istraživanja o trgovačkim centrima kao elementima šireg okvira problematike opskrbe, potrošnje, maloprodaje te suvremenih trendova u ispreplitanju funkcije provođenja slobodnog vremena i kupovine. Pregled obrađenih istraživanja je uvjetno podijeljen u četiri tematske skupine: a) hijerarhijska i funkcionalna organizacija maloprodaje i njen utjecaj na prostorni razvoj, b) odabir lokacije maloprodajnih mjesta, c) trendovi i transformacija maloprodaje i d) potrošačko društvo, « ; ; pejsaži» ; ; potrošnje i postmoderni urbanizam. Rezultati obrađenih istraživanja ukazuju na potrebu sustavnog pristupa istraživanju utjecaja transformacije maloprodaje (posebno trgovačkih centara) na prostor s kompleksnog, geografskog aspekta. Ta je potreba još izraženija uzme li se u obzir dinamika i intenzitet promjena maloprodajnog sustava u Hrvatskoj.
trgovački centar; maloprodajni sustav; «; nova geografija maloprodaje»;; potrošačko društvo; tranzicija
nije evidentirano
engleski
Geographical aspects of retail and shopping centers research
nije evidentirano
shopping centre; retailing;
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Treći hrvatski geografski kongres
predavanje
24.09.2003-27.09.2003
Zadar, Hrvatska