Strategija razvoja veletržnica voća i povrća u Hrvatskoj (CROSBI ID 339828)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Doko, Zdenka
Brčić-Stipčević, Vesna
hrvatski
Strategija razvoja veletržnica voća i povrća u Hrvatskoj
Tržište voća i povrća u Hrvatskoj je netransparentno, te na njemu prevladava nesklad robnih i novčanih tokova. Za hrvatsku poljoprivredu je karakteristična neodgovarajuća struktura poljoprivredne proizvodnje, odnosno neuravnoteženost potrošnje i proizvodnje. To izaziva manji ili veći manjak ili višak proizvoda, što u prvom slučaju stvara nedostatnu ponudu i nalaže uvoz, a u drugom slučaju povećava ponudu iznad potražnje istodobno smanjujući cijene i dohodak proizvođača. U oba se slučaja poljoprivredni resursi neracionalno iskorištavaju. U Hrvatskoj manjkaju suvremene tržne institucije, distribucija voća i povrća je neefikasna i neefektivna, a postojeći zakonski propisi, nadzor njihova provođenja, kao i poduzimanje sankcija prema prekršiteljima, dodatno otežavaju put proizvoda od proizvođača do potrošača.
strategija; distribucija voća i povrća; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Development strategy of fresh fruit and vegetables wholesale
nije evidentirano
strategy; the distribution of fruit and vegetables; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
132
08.06.2004.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb