Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Shopertainment... kupovina i zabava postaju jedno (ili su to oduvijek i bili?) (CROSBI ID 755200)

Druge vrste radova | popularni rad

Lukić, Aleksandar Shopertainment... kupovina i zabava postaju jedno (ili su to oduvijek i bili?) // www.geografija.hr. 2004.

Podaci o odgovornosti

Lukić, Aleksandar

hrvatski

Shopertainment... kupovina i zabava postaju jedno (ili su to oduvijek i bili?)

Članak na ppularan način analizira rezultate anketnog istraživanja 805 ispitanika u zagrebačkom Centru Kaptol. Istraživanje je pokazalo da osim trgovačke, ovaj centar ima i naglašene socijalne funkcije: okupljanje i druženje, provođenje slobodnog vremena, posjet kulturnim događanjima – što to znači za naše gradove u trenutku bujanja sličnih centara širom Hrvatske?

trgovački centar; urbani prostor; javni prostor; trgovina; Centar Kaptol; Zagreb

nije evidentirano

engleski

Shopertainment... shopping and entertainment becoming one?

nije evidentirano

shopping centre; urban space; public space; retail; Centar Kaptol; Zagreb

nije evidentirano

Podaci o izdanju

www.geografija.hr

2004.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Geografija

Poveznice