Shopertainment... kupovina i zabava postaju jedno (ili su to oduvijek i bili?) (CROSBI ID 755200)
Druge vrste radova | popularni rad
Podaci o odgovornosti
Lukić, Aleksandar
hrvatski
Shopertainment... kupovina i zabava postaju jedno (ili su to oduvijek i bili?)
Članak na ppularan način analizira rezultate anketnog istraživanja 805 ispitanika u zagrebačkom Centru Kaptol. Istraživanje je pokazalo da osim trgovačke, ovaj centar ima i naglašene socijalne funkcije: okupljanje i druženje, provođenje slobodnog vremena, posjet kulturnim događanjima – što to znači za naše gradove u trenutku bujanja sličnih centara širom Hrvatske?
trgovački centar; urbani prostor; javni prostor; trgovina; Centar Kaptol; Zagreb
nije evidentirano
engleski
Shopertainment... shopping and entertainment becoming one?
nije evidentirano
shopping centre; urban space; public space; retail; Centar Kaptol; Zagreb
nije evidentirano
Podaci o izdanju
www.geografija.hr
2004.
nije evidentirano
objavljeno