Moguće posljedice internacionalizacije maloprodaje proizvoda široke potrošnje u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 339703)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Kukec Bajto, Snježana
Brčić-Stipčević, Vesna
hrvatski
Moguće posljedice internacionalizacije maloprodaje proizvoda široke potrošnje u Republici Hrvatskoj
Opstanak hrvatskih maloprodajnih lanaca ovisi o fleksibilnosti i brzini prilagođavanja svjetskim kretanjima, a ukoliko domaći trgovački lanci ne postignu lojalnost kupaca koja će se temeljiti primjerice na pouzdanosti kvalitete asortimana (poznatosti porijekla sirovine) u skoroj budućnosti imati će znatno manji tržišni udio. Ovo bi rezultiralo daljnjim zaostajanjem u razvoju domaće maloprodaje. Za postizanje početne konkurentnosti na maloprodajnom tržištu prehrambenih proizvoda od bitne je važnosti povećati lojalnost trgovačkom lancu, a to se najlakše postiže vlastitom trgovačkom markom i prihvatljivom cijenom za potrošače.
internacionalizacija; maloprodaja; Republika Hrvatska
nije evidentirano
engleski
The possible implications of the process of internationalisation on the Croatian retailing
nije evidentirano
internationalisation; retailing; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
109
12.10.2004.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb, Hrvatska