Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Može li se konkurentnost hrvatskih maloprodavača temeljiti na izvornim hrvatskim proizvodima? (CROSBI ID 109374)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Brčić-Stipčević, Vesna ; Renko, Sanda Može li se konkurentnost hrvatskih maloprodavača temeljiti na izvornim hrvatskim proizvodima? // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 1 (2003), 163-175-x

Podaci o odgovornosti

Brčić-Stipčević, Vesna ; Renko, Sanda

hrvatski

Može li se konkurentnost hrvatskih maloprodavača temeljiti na izvornim hrvatskim proizvodima?

Republika Hrvatska postala je dio svjetskog tržišta i multinacionalni maloprodajni lanci s ponudom širokog spektra prehrambenih proizvoda iz različitih zemalja postupno preuzimaju dio hrvatskih potrošača. Hrvatska maloprodajna poduzeća moraju stoga pronaći način kako konkurirati u novonastalim tržišnim uvjetima. Autorice ovoga rada analiziraju ulogu asortimana u postizanju konkurentske prednosti hrvatskih maloprodajnih poduzeća stavljajući naglasak na značenje podrijetla prehrambenih proizvoda koji se pojavljuju na policama prodavaonica. Rezultati istraživanja provedenog na reprezentativnom uzorku stanovništva Republike Hrvatske pokazali su da su hrvatski potrošači upoznati s prednostima i nedostacima genetski modificirane hrane i žele da im se osigura njihovo temeljno pravo na izbor i hranu (jer ona predstavlja jednu od primarnih ljudskih potreba) koja ne ugrožava njihovo zdravlje.

maloprodaja; GMF (genetski modificirana hrana); konkurentnost

nije evidentirano

engleski

Can the Competitiveness of Croatian Retailers be based on Authentic Croatian Products?

nije evidentirano

retail; GMF (genetically modified food); competitiveness

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1

2003.

163-175-x

objavljeno

1333-8900

1845-495X

Povezanost rada

Povezane osobe



Ekonomija