Može li se konkurentnost hrvatskih maloprodavača temeljiti na izvornim hrvatskim proizvodima? (CROSBI ID 109374)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Brčić-Stipčević, Vesna ; Renko, Sanda
hrvatski
Može li se konkurentnost hrvatskih maloprodavača temeljiti na izvornim hrvatskim proizvodima?
Republika Hrvatska postala je dio svjetskog tržišta i multinacionalni maloprodajni lanci s ponudom širokog spektra prehrambenih proizvoda iz različitih zemalja postupno preuzimaju dio hrvatskih potrošača. Hrvatska maloprodajna poduzeća moraju stoga pronaći način kako konkurirati u novonastalim tržišnim uvjetima. Autorice ovoga rada analiziraju ulogu asortimana u postizanju konkurentske prednosti hrvatskih maloprodajnih poduzeća stavljajući naglasak na značenje podrijetla prehrambenih proizvoda koji se pojavljuju na policama prodavaonica. Rezultati istraživanja provedenog na reprezentativnom uzorku stanovništva Republike Hrvatske pokazali su da su hrvatski potrošači upoznati s prednostima i nedostacima genetski modificirane hrane i žele da im se osigura njihovo temeljno pravo na izbor i hranu (jer ona predstavlja jednu od primarnih ljudskih potreba) koja ne ugrožava njihovo zdravlje.
maloprodaja; GMF (genetski modificirana hrana); konkurentnost
nije evidentirano
engleski
Can the Competitiveness of Croatian Retailers be based on Authentic Croatian Products?
nije evidentirano
retail; GMF (genetically modified food); competitiveness
nije evidentirano