Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 16871

Upravljanje marketingom turističke destinacije


Bošković, Desimir
Upravljanje marketingom turističke destinacije // Zbornik posvetovanja / Goran, Vuković (ur.).
Kranj: Založba moderna organizacija v sestavi FOV, 1998. str. 106-115 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 16871 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje marketingom turističke destinacije
(Marketing Management of Tourism Destination)

Autori
Bošković, Desimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik posvetovanja / Goran, Vuković - Kranj : Založba moderna organizacija v sestavi FOV, 1998, 106-115

Skup
17. posvetovanje organizatorjev dela "Izzivi managementa"

Mjesto i datum
Portorož, Slovenija, 01-03.04.1998

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
upravljanje; marketing; management; turistička destinacija; razvoj
(marketing; management; tourism destination; strategy; mission)

Sažetak
To run tourism operation on a local level, regional level or wider having to concentrate on establishing an adequate marketing strategy, tacticts and structure that will enable the achievement of marketi ng goals set each specific tourism destination. This stady is a small contribution of the author in enlighting the basic elements and contens of tourism destination marketing management based on scientific and practical experience present locally and worldwide. During the last years the management aspects of marketing gain more and more importance, in other words how and in what way to plan, organise and control all those numerous marketing activities in tourism delivered at the same time a micro and macro level.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
01470201

Ustanove:
Institut za poljoprivredu i turizam, Poreč

Profili:

Avatar Url Desimir Bošković (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Bošković, Desimir
Upravljanje marketingom turističke destinacije // Zbornik posvetovanja / Goran, Vuković (ur.).
Kranj: Založba moderna organizacija v sestavi FOV, 1998. str. 106-115 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bošković, D. (1998) Upravljanje marketingom turističke destinacije. U: Goran, V. (ur.)Zbornik posvetovanja.
@article{article, author = {Bo\v{s}kovi\'{c}, D.}, editor = {Goran, V.}, year = {1998}, pages = {106-115}, keywords = {upravljanje, marketing, management, turisti\v{c}ka destinacija, razvoj}, title = {Upravljanje marketingom turisti\v{c}ke destinacije}, keyword = {upravljanje, marketing, management, turisti\v{c}ka destinacija, razvoj}, publisher = {Zalo\v{z}ba moderna organizacija v sestavi FOV}, publisherplace = {Portoro\v{z}, Slovenija} }
@article{article, author = {Bo\v{s}kovi\'{c}, D.}, editor = {Goran, V.}, year = {1998}, pages = {106-115}, keywords = {marketing, management, tourism destination, strategy, mission}, title = {Marketing Management of Tourism Destination}, keyword = {marketing, management, tourism destination, strategy, mission}, publisher = {Zalo\v{z}ba moderna organizacija v sestavi FOV}, publisherplace = {Portoro\v{z}, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font