Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

O prirodi komunikacije u razrednoj interakciji u ranom uËenju engleskoga kao stranog jezika (CROSBI ID 500916)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

?urkovi? Kalebi?, Sanja O prirodi komunikacije u razrednoj interakciji u ranom uËenju engleskoga kao stranog jezika // Dijete, odgojitelj, uËitelj / Bacalja, Robert (ur.). Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2004. str. 239-247-x

Podaci o odgovornosti

?urkovi? Kalebi?, Sanja

hrvatski

O prirodi komunikacije u razrednoj interakciji u ranom uËenju engleskoga kao stranog jezika

U radu se govori o prirodi komunikacije u nastavi engleskog jezika u ni?im razredima osnovne ?kole. Provedenim analizama otkriva se prisustvo uËitelja i uËenika u razrednom dijalogu te raspodjela govornih funkcija u njihovu govoru. Posebno se analizira uporaba materinskog jezika u nastavi engleskog jezika na promatranoj razini. Analize se provode na temelju prijepisa zvuËnih snimki dijelova razrednog dijaloga u nastavi engleskog jezika u prvom, drugom i tre?em razredu osnovne ?kole.

uËitelj; uËenik; engleski jezik; rano uËenje; govorna funkcija; materinski jezik

nije evidentirano

engleski

On the nature of communication in teaching English to early graders

nije evidentirano

teacher; pupil; English; early graders; speech function; mother tongue

nije evidentirano

Podaci o prilogu

239-247-x.

2004.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Dijete, odgojitelj, uËitelj

Bacalja, Robert

Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru

Podaci o skupu

Dijete, odgojitelj i uËitelj

predavanje

21.05.2004-21.05.2004

Preko, Hrvatska; Zadar, Hrvatska

Povezanost rada





Filologija