O prirodi komunikacije u razrednoj interakciji u ranom uËenju engleskoga kao stranog jezika (CROSBI ID 500916)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
?urkovi? Kalebi?, Sanja
hrvatski
O prirodi komunikacije u razrednoj interakciji u ranom uËenju engleskoga kao stranog jezika
U radu se govori o prirodi komunikacije u nastavi engleskog jezika u ni?im razredima osnovne ?kole. Provedenim analizama otkriva se prisustvo uËitelja i uËenika u razrednom dijalogu te raspodjela govornih funkcija u njihovu govoru. Posebno se analizira uporaba materinskog jezika u nastavi engleskog jezika na promatranoj razini. Analize se provode na temelju prijepisa zvuËnih snimki dijelova razrednog dijaloga u nastavi engleskog jezika u prvom, drugom i tre?em razredu osnovne ?kole.
uËitelj; uËenik; engleski jezik; rano uËenje; govorna funkcija; materinski jezik
nije evidentirano
engleski
On the nature of communication in teaching English to early graders
nije evidentirano
teacher; pupil; English; early graders; speech function; mother tongue
nije evidentirano
Podaci o prilogu
239-247-x.
2004.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Dijete, odgojitelj, uËitelj
Bacalja, Robert
Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru
Podaci o skupu
Dijete, odgojitelj i uËitelj
predavanje
21.05.2004-21.05.2004
Preko, Hrvatska; Zadar, Hrvatska