Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Interdisciplinarnost i rano učenje stranog jezika (CROSBI ID 108996)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Andraka, Marija Interdisciplinarnost i rano učenje stranog jezika // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 6 (2004), 1(7); 51-58-x

Podaci o odgovornosti

Andraka, Marija

hrvatski

Interdisciplinarnost i rano učenje stranog jezika

U članku se prikazuju neke definicije interdisciplinarnosti i analiziraju saznanja iz razvojne psihologije 20. stoljeća i njihov utjecaj a suvremenu nastavu stranog jezika. Daje se uvid u probleme i izazove s kojima se susreću učitelji stranog jezika u suvremenoj nastavi i ističe potreba promjene osnovnoškolskog kurikuluma. U širem kontekstu osnovnog obrazovanja interdisciplinarni pristup pridonosi razvijanju boljeg i smislenijeg odnosa između učitelja i učenika, njihove motivacije a time i povećanju njihovih postignuća. Isto tako se ravija pozitivan odnos prema stranom jeziku a učenici usvajaju vještine koje su povezane sa stvarnim životom, kao što su suradnja, rješavanje problema i razvijanje kritičkog mišljenja.

interdisciplinarnost; kurikulum; rano učenje stranih jezika; kritičko mišljenje

nije evidentirano

engleski

Interdisciplinarity and early foreign language learning

nije evidentirano

interdisciplinarity; curriculum; critical thinking

nije evidentirano

Podaci o izdanju

6 (1(7))

2004.

51-58-x

objavljeno

1332-0513

Povezanost rada

Pedagogija