Interdisciplinarnost i rano učenje stranog jezika (CROSBI ID 108996)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Andraka, Marija
hrvatski
Interdisciplinarnost i rano učenje stranog jezika
U članku se prikazuju neke definicije interdisciplinarnosti i analiziraju saznanja iz razvojne psihologije 20. stoljeća i njihov utjecaj a suvremenu nastavu stranog jezika. Daje se uvid u probleme i izazove s kojima se susreću učitelji stranog jezika u suvremenoj nastavi i ističe potreba promjene osnovnoškolskog kurikuluma. U širem kontekstu osnovnog obrazovanja interdisciplinarni pristup pridonosi razvijanju boljeg i smislenijeg odnosa između učitelja i učenika, njihove motivacije a time i povećanju njihovih postignuća. Isto tako se ravija pozitivan odnos prema stranom jeziku a učenici usvajaju vještine koje su povezane sa stvarnim životom, kao što su suradnja, rješavanje problema i razvijanje kritičkog mišljenja.
interdisciplinarnost; kurikulum; rano učenje stranih jezika; kritičko mišljenje
nije evidentirano
engleski
Interdisciplinarity and early foreign language learning
nije evidentirano
interdisciplinarity; curriculum; critical thinking
nije evidentirano