Razvoj novih poduzeća na zasićenim tržištima (CROSBI ID 339524)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Travaš, Oliver
Grbac, Bruno
hrvatski
Razvoj novih poduzeća na zasićenim tržištima
U radu se proučava imaju li nova poduzeća šanse ući i opstati na tržištima koja su visoko zasićena. Hipoteza pretpostavlja da imaju i to pronalaženjem tržišne niše i definiranjem razvoja strateškim marketing planiranjem. Rad se usko fokusirao na tržište avio prijevoza putnika koje je izrazito konkurentno i zasićeno, potpomognuto među ostalim i politikom vlada matičnih zemalja. Ova je tematika u širem smislu zanimljiva i hrvatskim poduzećima u nastupu na strana tržišta, osobito EU, pogotovo nakon sloma socijalizma. Rad se sastoji iz dva glavna dijela-prvog koji daje teoretsku podlogu, i drugog koji argumentaciju traži u poslovnom slučaju kompanije Ryanair. U teoretskom dijelu rada se razmatraju mogućnosti pozicioniranja proizvoda i kompanije, te strateško planiranje razvoja. U poslovnom slučaju se analizira rast i razvoj Ryanaira i to kroz poslovne rezultate i elemente marketing miksa.
pozicioniranje; razvoj; tržišna niša; strateško marketing planiranje
nije evidentirano
engleski
Development of New Companies in Saturated Markets
nije evidentirano
Positioning; Development; Market Niche; Strategic Marketing Planning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60
22.10.2002.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka