Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Razvoj novih poduzeća na zasićenim tržištima (CROSBI ID 339524)

Ocjenski rad | diplomski rad

Travaš, Oliver Razvoj novih poduzeća na zasićenim tržištima / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2002

Podaci o odgovornosti

Travaš, Oliver

Grbac, Bruno

hrvatski

Razvoj novih poduzeća na zasićenim tržištima

U radu se proučava imaju li nova poduzeća šanse ući i opstati na tržištima koja su visoko zasićena. Hipoteza pretpostavlja da imaju i to pronalaženjem tržišne niše i definiranjem razvoja strateškim marketing planiranjem. Rad se usko fokusirao na tržište avio prijevoza putnika koje je izrazito konkurentno i zasićeno, potpomognuto među ostalim i politikom vlada matičnih zemalja. Ova je tematika u širem smislu zanimljiva i hrvatskim poduzećima u nastupu na strana tržišta, osobito EU, pogotovo nakon sloma socijalizma. Rad se sastoji iz dva glavna dijela-prvog koji daje teoretsku podlogu, i drugog koji argumentaciju traži u poslovnom slučaju kompanije Ryanair. U teoretskom dijelu rada se razmatraju mogućnosti pozicioniranja proizvoda i kompanije, te strateško planiranje razvoja. U poslovnom slučaju se analizira rast i razvoj Ryanaira i to kroz poslovne rezultate i elemente marketing miksa.

pozicioniranje; razvoj; tržišna niša; strateško marketing planiranje

nije evidentirano

engleski

Development of New Companies in Saturated Markets

nije evidentirano

Positioning; Development; Market Niche; Strategic Marketing Planning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60

22.10.2002.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija