Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Strateški urbani marketing u funkciji unapređenja upravljanja gradovima (CROSBI ID 339522)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Paliaga, Marko Strateški urbani marketing u funkciji unapređenja upravljanja gradovima / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2003

Podaci o odgovornosti

Paliaga, Marko

Grbac, Bruno

hrvatski

Strateški urbani marketing u funkciji unapređenja upravljanja gradovima

Marketingu gradova posljednjih je godina u zapadnim zemljama pa i u nas postao često diskutirana tema u gradovima, općinama, udrugama i javnosti. Danas je glavna problematika svih gradova kako efikasno i brzo djelovati te kako primijeniti dobro poznate marketing i management koncepte iz poslovnog svijeta na djelovanje i rad javne (gradske ) administracije. U literaturi se često raspravlja o funkcioniranju javne administracije, načinima poboljšanja rada, povećanju transparetnosti njenog rada, efikasnosti javne administracije, senzibiliziranja javne administracije, potrebi za strateškim planiranjem, privatizaciji i odvajanju određenih poslova javne administracije, ali se nedovoljno raspravlja o implementaciji strateških marketing koncepta u navedenim aktivnostima. Upravo je rasprava o mogućoj implementaciji koncepta strateškog urbanog marketinga u gradove u Hrvatskoj osnova predmetnog istraživanja ovog znanstvenog magistarskog rada, koji se elaborira i prezentira u nastavku. S njime i njegova uporaba i razumijevanje koje je potrebno kontinuirano istraživati da bi se mogla planirati adekvatna primjena u praksi.//U sklopu ovog rada, pored teorijskih razmatranja koncepta marketinga gradova, urbanog marketinga i strateškog urbanog marketinga s primjenom u razvijenim svjetskim gradovima provedeno je i slojevito istraživanje hrvatskih gradova, kako bi se spoznala razinu primjene i razina shvaćanja potrebe za primjenom koncepcija marketinga u našim gradovima. Primjer istraživanja trebao bi poslužiti kao usmjerenje za daljnja istovrsna istraživanja i poticati nova istraživanja u budućnosti. Implementacija strateškog urbanog marketing koncepta u hrvatskim i svjetskim gradovima nije usmjerena samo na rješavanje načina funkcioniranja administracije i putem iste, poboljšanja kvalitete ukupnih usluga gradova već i u kreiranju čitavog niza novih usluga koje proizlaze upravo iz specifičnih potreba korisnika usluga određenog grada.

marketing grada; urbani marketing; strateško planiranje i image grada

nije evidentirano

engleski

Strategic urban marketing in function of improvement managing in towns

nije evidentirano

Town Marketing; Urban Marketing; Strategic Planning and Town Image

nije evidentirano

Podaci o izdanju

202

28.10.2003.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija