Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 167556

Biti nadaren - prednost ili ne?


Babić, Vesna; Dimić-Gabrijelić, Branka
Biti nadaren - prednost ili ne? // "Učitelj/odgajatelj u razvoju djeteta i škole" / Vučak, Matas, Prskalo, Bučar, Livčina (ur.).
Petrinja: Visoka učiteljska škola Petrinja, 2002. (ostalo, domaća recenzija, sažetak, stručni)


Naslov
Biti nadaren - prednost ili ne?
(Talent - advantage or disadvantage?)

Autori
Babić, Vesna ; Dimić-Gabrijelić, Branka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
"Učitelj/odgajatelj u razvoju djeteta i škole" / Vučak, Matas, Prskalo, Bučar, Livčina - Petrinja : Visoka učiteljska škola Petrinja, 2002

Skup
Treći dani Mate Demarina

Mjesto i datum
Petrinja, Hrvatska, 17.05.2002

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Učitelji; nadarenost; TZK
(Teachers; talent; PE)

Sažetak
U ovom se radu pokušava govoriti o nastavnicima u školama, njihovoj afirmaciji, obavezama, mogućnostima obzirom na promjene u sustavu obrazovanja i školstva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kineziologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0034207

Ustanove
Kineziološki fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Vesna Babić, (214351)