Jedinica lokalne uprave i samouprave kao brand (slučaj grad Opatija) (CROSBI ID 339516)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Brumnjak, Ana
Grbac, Bruno
hrvatski
Jedinica lokalne uprave i samouprave kao brand (slučaj grad Opatija)
Razvitkom društva i promjenom njegove strukture javljaju se nove potrebe kao rezultat ekonomskoga, kulturnog i socijalnog razvitka pojedinca i zajednice u cjelini. Upravo je pojava novih interesa i potreba imperativ vlastima na lokalnoj razini. Pokuša li se lokalna zajednica i grad promatrati kroz marketinški koncept, moguće je postići efikasno otkrivanje i zadovoljenje potreba zajednice. Jedan grad danas ima više vrsta marketinga na koje treba obratiti pažnju, a sve u cilju stvaranja kooperativnog gradskog marketinga. Vezano uz marketing JLS, rečene zakonitosti društvenog razvitka proizvode zahtjev da polazna osnova izgradnje društvenog sustava moraju biti potrebe ljudi. Konačni cilj sustava jest optimalno zadovoljene tih potreba. U provedenom istraživanju na slučaju Grada Opatije koncepcija marketinga jedinice lokalne uprave i smouprave ne postoji, što dovodi do negativnog imagea uprave. Stoga zatečenu situaciju treba mijenjati i to počevši od uvođenja modela upravljanja marketingom na razini JLS.
kooperativni gradski marketing; JLS; potrebe zajednice; gradska uprava; image
nije evidentirano
engleski
Muncipial government as a brand (town of Opatija case)
nije evidentirano
Cooperative City Marketing; Local Goverment; Community Needs; Municipal Management; Image
nije evidentirano
Podaci o izdanju
85
13.10.2004.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka