Tehnološki, ekološki i marketinški aspekti proizvodnje i plasmana piva u staklenoj i aluminijskoj ambalaži (CROSBI ID 339504)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Nemet, Zvonimir
Marić, Vladimir
hrvatski
Tehnološki, ekološki i marketinški aspekti proizvodnje i plasmana piva u staklenoj i aluminijskoj ambalaži
Istraživanje je provedeno s radnom predpostavkom da je primaran ambalažni materijal u industriji piva dosegao kvalitativnu razinu kojom je moguće neposredan utjecaj pakovine na kakvoću piva označiti tehnološki i tržišno prihvatljivim, odnosno da nema statistički značajne razlike između dva najvažnija ambalažna materijala za pivo. Ekološki aspekt staklene i aluminijske ambalaže piva ima statistički neznačajan utjecaj na potrošački odabir, obzirom na mogućnost kvalitetnog odlaganja i oporabe oba materijala, a ukupni odnosi na tržištu piva su definirani ne-tehnološkim parametrima (ekonomski kriteriji, marketing).
aluminij; ambalaža; kakvoća; lanac opskrbe; pivo; staklo; tržište
nije evidentirano
engleski
Technological, Ecological and Marketing Aspects of Beer Production and Distribution in Glass and Aluminium Packaging Material
nije evidentirano
aluminum; beer; glass; market; packaging; quality; supply chain
nije evidentirano
Podaci o izdanju
170
25.02.2004.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prehrambeno-biotehnološki fakultet
Zagreb