Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj mišljenja i kartografske pismenosti u nastavi prirode i društva (CROSBI ID 108486)

Prilog u časopisu | stručni rad

Husanović-Pejnović, Dragica Razvoj mišljenja i kartografske pismenosti u nastavi prirode i društva // Život i škola = Life and school, 1 (2002), 7; 125-132-x

Podaci o odgovornosti

Husanović-Pejnović, Dragica

hrvatski

Razvoj mišljenja i kartografske pismenosti u nastavi prirode i društva

Priroda i društvo, kao nastavni predmet u nižim razredima osnovne škole ima istaknutu ulogu u razviju mišljenja, jer učenik spoznaje prostornu stvarsnost koja ga okružuje. Ključno značenje pri stjecanju znanja i sposobnosti iz tog nastavnog predmeta ima ima izbor odgovarajućoh izvora znanja i razvijanje sposobnosti promatranja. Posebno mjesto u razviju mišljenja ima zemljopisna karta koja je svojim sadržajem privlačna i poticajna za analitičko promatranje i upostavljanje misaonih veza između objektivne stvarnosti i topografskih znakova i obratno.. Kartografski znakovi su samo simboli određenih objekata, pojava i procesa na Zemljinoj površini, tek kada se spoje i objasne po zakonima logičkog mišljenja prižaju cjelovitu sliku prostorne stvarnosti. jedino tako učenici mogu pronaći odgovore na brojna pitanja u svezi s izgledom i značenjem prostora, koja obično počinju s upitnim riječima:što (prostorni pojam), gdje (prostorni položaj), koliko (odnoss veličina), zašto (uzrok-geneza), kako (način funkcioniranja), te što ako (problemska situacija).

priroda i društvo; kartografska pismenost; prostorno-logičko mišljenje; sistemsko mišljenje

nije evidentirano

engleski

Developing of the way of thinking and cartography literacy in biology classes

nije evidentirano

nature and society; cartographic literacy; spatial and logical thinking; system approach

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (7)

2002.

125-132-x

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Geologija