Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Zaštita obalnih šuma od požara: primjena društvenog marketinga u edukaciji lokalnog stanovništva (CROSBI ID 108034)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Horak, Siniša ; Marušić, Zrinka ; Tomljenović, Renata Improving coastal forest fire protection: A case of the community based social marketing / Zaštita obalnih šuma od požara: primjena društvenog marketinga u edukaciji lokalnog stanovništva // Turizam, 51 (2003), 3; 241-253

Podaci o odgovornosti

Horak, Siniša ; Marušić, Zrinka ; Tomljenović, Renata

hrvatski

Zaštita obalnih šuma od požara: primjena društvenog marketinga u edukaciji lokalnog stanovništva

U radu se razmatra mogućnost primjene metoda koje mogu smanjiti udio ljudske nepažnje i nehaja u ukupnom broju požara raslinja na području priobalja i otoka u Republici Hrvatskoj. U Hrvatskoj se od 1997. godine provode različiti programi podizanja razine svijesti lokalnog stanovništva o potrebi zaštite prirodnog nasljeđa od požara, što se posebno odnosi na mediteranske šume, koje su, između ostaloga, jedan od važnih turističkih resursa toga područja. Dosadašnji su programi bili utemeljeni isključivo na medijima masovne komunikacije sa stanovništvom, usmjereni prema cijeloj populaciji te nisu rezultirali očekivanom promjenom ponašanja lokalnog stanovništva niti smanjivanjem udjela ljudske nepažnje u ukupnom broju požara na otvorenom prostoru. To je bio razlog da se na odabranom pilot-području u Hrvatskoj prvi put primijene i testiraju načela društvenog marketinga zasnovanog na zajedništvu i neposrednoj komunikaciji sa stanovništvom, da se primijene nove metode edukacije, od kojih su neke novine u zaštiti šuma od požara te da se testira izvodivost i učinkovitost pojedinih metoda i programa u cijelosti.

šumski požar ; društvena svijest ; društveni marketing zasnovan na zajedništvu ; direktna metoda edukacije ; učinkovitost

nije evidentirano

engleski

Improving coastal forest fire protection: A case of the community based social marketing

U radu se razmatra mogućnost primjene metoda koje mogu smanjiti udio ljudske nepažnje i nehaja u ukupnom broju požara raslinja na području priobalja i otoka u Republici Hrvatskoj. U Hrvatskoj se od 1997. godine provode različiti programi podizanja razine svijesti lokalnog stanovništva o potrebi zaštite prirodnog nasljeđa od požara, što se posebno odnosi na mediteranske šume, koje su, između ostaloga, jedan od važnih turističkih resursa toga područja. Dosadašnji su programi bili utemeljeni isključivo na medijima masovne komunikacije sa stanovništvom, usmjereni prema cijeloj populaciji te nisu rezultirali očekivanom promjenom ponašanja lokalnog stanovništva niti smanjivanjem udjela ljudske nepažnje u ukupnom broju požara na otvorenom prostoru. To je bio razlog da se na odabranom pilot-području u Hrvatskoj prvi put primijene i testiraju načela društvenog marketinga zasnovanog na zajedništvu i neposrednoj komunikaciji sa stanovništvom, da se primijene nove metode edukacije, od kojih su neke novine u zaštiti šuma od požara te da se testira izvodivost i učinkovitost pojedinih metoda i programa u cijelosti.

forest fires ; public awareness ; community based social marketing ; direct educational methods ; effectiveness ; Croatia

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51 (3)

2003.

241-253

objavljeno

0494-2639

Povezanost rada

Ekonomija