Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 162286

Zaštita obalnih šuma od požara: primjena društvenog marketinga u edukaciji lokalnog stanovništva


Horak, Siniša; Marušić, Zrinka; Tomljenović, Renata
Zaštita obalnih šuma od požara: primjena društvenog marketinga u edukaciji lokalnog stanovništva // Turizam : znanstveno-stručni časopis, 51 (2003), 3; 241-253 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 162286 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zaštita obalnih šuma od požara: primjena društvenog marketinga u edukaciji lokalnog stanovništva
(Improving coastal forest fire protection: A case of the community based social marketing)

Autori
Horak, Siniša ; Marušić, Zrinka ; Tomljenović, Renata

Izvornik
Turizam : znanstveno-stručni časopis (0494-2639) 51 (2003), 3; 241-253

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
šumski požar ; društvena svijest ; društveni marketing zasnovan na zajedništvu ; direktna metoda edukacije ; učinkovitost
(forest fires ; public awareness ; community based social marketing ; direct educational methods ; effectiveness ; Croatia)

Sažetak
U radu se razmatra mogućnost primjene metoda koje mogu smanjiti udio ljudske nepažnje i nehaja u ukupnom broju požara raslinja na području priobalja i otoka u Republici Hrvatskoj. U Hrvatskoj se od 1997. godine provode različiti programi podizanja razine svijesti lokalnog stanovništva o potrebi zaštite prirodnog nasljeđa od požara, što se posebno odnosi na mediteranske šume, koje su, između ostaloga, jedan od važnih turističkih resursa toga područja. Dosadašnji su programi bili utemeljeni isključivo na medijima masovne komunikacije sa stanovništvom, usmjereni prema cijeloj populaciji te nisu rezultirali očekivanom promjenom ponašanja lokalnog stanovništva niti smanjivanjem udjela ljudske nepažnje u ukupnom broju požara na otvorenom prostoru. To je bio razlog da se na odabranom pilot-području u Hrvatskoj prvi put primijene i testiraju načela društvenog marketinga zasnovanog na zajedništvu i neposrednoj komunikaciji sa stanovništvom, da se primijene nove metode edukacije, od kojih su neke novine u zaštiti šuma od požara te da se testira izvodivost i učinkovitost pojedinih metoda i programa u cijelosti.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0126002
0126001

Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb

Profili:

Avatar Url Siniša Horak (autor)

Avatar Url Renata Tomljenović (autor)

Avatar Url Zrinka Marušić (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Horak, Siniša; Marušić, Zrinka; Tomljenović, Renata
Zaštita obalnih šuma od požara: primjena društvenog marketinga u edukaciji lokalnog stanovništva // Turizam : znanstveno-stručni časopis, 51 (2003), 3; 241-253 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Horak, S., Marušić, Z. & Tomljenović, R. (2003) Zaštita obalnih šuma od požara: primjena društvenog marketinga u edukaciji lokalnog stanovništva. Turizam : znanstveno-stručni časopis, 51 (3), 241-253.
@article{article, year = {2003}, pages = {241-253}, keywords = {\v{s}umski po\v{z}ar, dru\v{s}tvena svijest, dru\v{s}tveni marketing zasnovan na zajedni\v{s}tvu, direktna metoda edukacije, u\v{c}inkovitost}, journal = {Turizam : znanstveno-stru\v{c}ni \v{c}asopis}, volume = {51}, number = {3}, issn = {0494-2639}, title = {Za\v{s}tita obalnih \v{s}uma od po\v{z}ara: primjena dru\v{s}tvenog marketinga u edukaciji lokalnog stanovni\v{s}tva}, keyword = {\v{s}umski po\v{z}ar, dru\v{s}tvena svijest, dru\v{s}tveni marketing zasnovan na zajedni\v{s}tvu, direktna metoda edukacije, u\v{c}inkovitost} }
@article{article, year = {2003}, pages = {241-253}, keywords = {forest fires, public awareness, community based social marketing, direct educational methods, effectiveness, Croatia}, journal = {Turizam : znanstveno-stru\v{c}ni \v{c}asopis}, volume = {51}, number = {3}, issn = {0494-2639}, title = {Improving coastal forest fire protection: A case of the community based social marketing}, keyword = {forest fires, public awareness, community based social marketing, direct educational methods, effectiveness, Croatia} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • C.I.R.E.T.
  • C.A.B.
  • TTRA
  • Social Planning
  • IBZ
  • EMBASE Elsevier Science
  • IBR - CD-ROM
  • Boletin de Novedades
  • Elsevier Geo Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font