Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Development of New Products and Servicies- A Precondition for a Competitive Performance on the Foreing Markets (CROSBI ID 108002)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Bošković, Desimir ; Vukčević, Mladen Development of New Products and Servicies- A Precondition for a Competitive Performance on the Foreing Markets // Organizacija : journal of management, information systems and human resources, 2 (2004), 98-105-x

Podaci o odgovornosti

Bošković, Desimir ; Vukčević, Mladen

engleski

Development of New Products and Servicies- A Precondition for a Competitive Performance on the Foreing Markets

Bistvo vsakega uspeha pri razvoju novih izdelkov ali storitev, in njihovega prodora na tuje trge temelji na marketinški filozofiji in praksi. Torej, podjetje mora izhajati iz plačilno sposebnega povpraševanja, na osnovi katerega najprej razvija, potem proizvaja in prodaje ustrezne izdelke, oziroma storitve. Na ta način se zadovoljujejo kupci, oziroma potrošniki. V tem prispevku so obravnavajo tržni pristopi pri inovaciji izdelkov in storitev, pospeševanje razvoja novih izdelkov ali storitev ter njihov plasman na trgu, ter posebej faktorji pospešovanja in zaviranja-omejevanja razvoja inovacij izdelkov in storitev za izvoz ter sklepne misli na akcijo. Tudi se navajajo primeri iz prakse

development; new products and servicies; marketing approach; competitive performance; foreing markets; promotion and obstructive factors; case from Croatian practice

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2

2004.

98-105-x

objavljeno

1318-5454

Povezanost rada

Ekonomija