Creating selective tourism requirements (CROSBI ID 467148)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Šergo, Zdravko ; Tomčić, Zdenko
engleski
Creating selective tourism requirements
Umnažanje i kreacija turističkih potreba, je preduvjet formuliranja kvalitetnijeg turističkog proizvoda, time se postiže veća konzistentnost turističkog asortimana hotelijerskog poduzeća u sklopu turističkog mjesta. Kreacijom turističkih potreba promiče se cilj selektivne strategije turističke ponude. U radu se analiziraju praktički aspekti iznalaženja turističkih potreba, na temelju distinkcije turističke potrebe kao osnovne, artikulirane, ili uzbudljive potrebe. Izlažu se metode za sondiranje potreba u agroturizmu. Cilj analize turističkih potreba je formuliranje nekog od segmenta selektivne turističke ponude.
creating; requirement; method; tourism offer
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
311-319-x.
1998.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Hotelska kuća '98
Peršić, Milena
Opatija: Hotelijerski fakultet, Opatija
Podaci o skupu
HOTEL U TURISTIČKOJ DESTINACIJI
predavanje
05.10.1998-06.10.1998
Opatija, Hrvatska