Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Creating selective tourism requirements (CROSBI ID 467148)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Šergo, Zdravko ; Tomčić, Zdenko Creating selective tourism requirements // Hotelska kuća '98 / Peršić, Milena (ur.). Opatija: Hotelijerski fakultet, Opatija, 1998. str. 311-319-x

Podaci o odgovornosti

Šergo, Zdravko ; Tomčić, Zdenko

engleski

Creating selective tourism requirements

Umnažanje i kreacija turističkih potreba, je preduvjet formuliranja kvalitetnijeg turističkog proizvoda, time se postiže veća konzistentnost turističkog asortimana hotelijerskog poduzeća u sklopu turističkog mjesta. Kreacijom turističkih potreba promiče se cilj selektivne strategije turističke ponude. U radu se analiziraju praktički aspekti iznalaženja turističkih potreba, na temelju distinkcije turističke potrebe kao osnovne, artikulirane, ili uzbudljive potrebe. Izlažu se metode za sondiranje potreba u agroturizmu. Cilj analize turističkih potreba je formuliranje nekog od segmenta selektivne turističke ponude.

creating; requirement; method; tourism offer

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

311-319-x.

1998.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Hotelska kuća '98

Peršić, Milena

Opatija: Hotelijerski fakultet, Opatija

Podaci o skupu

HOTEL U TURISTIČKOJ DESTINACIJI

predavanje

05.10.1998-06.10.1998

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija