Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj sukoba na kvalitetu poslovanja hotela (CROSBI ID 467136)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Žugaj, Miroslav ; Šehanović, Jusuf ; Križman, Danijela Utjecaj sukoba na kvalitetu poslovanja hotela // Hotel u turističkoj destinaciji / Peršić, Milena (ur.). Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 983-995-x

Podaci o odgovornosti

Žugaj, Miroslav ; Šehanović, Jusuf ; Križman, Danijela

hrvatski

Utjecaj sukoba na kvalitetu poslovanja hotela

Djelotvornost hotelske organizacije uvelike ovisi od upravljanja osobljem i sukobima u njoj. Hotelski vođe i menedžeri moraju biti u stanju prepoznati izvore sukoba u sebi, kod podređenih, kod gostiju i u organizaciji. Propust u rješavanju sukoba ima ozbiljne implikacije na kohezivnost organizacije, individualna postignuća i organizacijsku djelotvornost. Sukobi u svakoj organizaciji, pa i u hotelskoj, su realnost i mnogi su njihovi uzročnici, bilo da se radi o intrapersonalnim sukobima, interpersonalnim sukobima ili intergrupnim sukobima. Kad je riječ o hotelskoj organizaciji problematika sukoba je još složenija. Ne samo s gledišta brojnih problema nastalih zbog uvjeta poslovanja (pretvorba i privatizacija hotelskih poduzeća, restrukturiranje ponude, pozicioniranje na turističkom tržištu, sezonski rad, veliki broj sezonskih radnika, niske plaće zaposlenih i dr.) već i zbog činjenice što su i gosti, za vrijeme svog boravka aktivni sudionici poslovnih procesa hotelske organizacije. Sukobi nastaju unutar hotelske organizacije, između zaposlenih i gostiju, ali i između gostiju. Zbog svega navedenog, osnovni cilj ovog rada je ukazivanje na važnost upravljanja sukobima u hotelskoj organizaciji. Postavljena je teza da sukobi utječu na kvalitetu poslovanja hotela.

hotel; sukobi; kvaliteta poslovanja

nije evidentirano

engleski

The influence of conflicts on the quality of hotels* business

nije evidentirano

hotel; conflicts; quality of work

nije evidentirano

Podaci o prilogu

983-995-x.

1998.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Hotel u turističkoj destinaciji

Peršić, Milena

Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

Podaci o skupu

Hotelska kuća 98

predavanje

05.10.1998-06.10.1998

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija