Utjecaj sukoba na kvalitetu poslovanja hotela (CROSBI ID 467136)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Žugaj, Miroslav ; Šehanović, Jusuf ; Križman, Danijela
hrvatski
Utjecaj sukoba na kvalitetu poslovanja hotela
Djelotvornost hotelske organizacije uvelike ovisi od upravljanja osobljem i sukobima u njoj. Hotelski vođe i menedžeri moraju biti u stanju prepoznati izvore sukoba u sebi, kod podređenih, kod gostiju i u organizaciji. Propust u rješavanju sukoba ima ozbiljne implikacije na kohezivnost organizacije, individualna postignuća i organizacijsku djelotvornost. Sukobi u svakoj organizaciji, pa i u hotelskoj, su realnost i mnogi su njihovi uzročnici, bilo da se radi o intrapersonalnim sukobima, interpersonalnim sukobima ili intergrupnim sukobima. Kad je riječ o hotelskoj organizaciji problematika sukoba je još složenija. Ne samo s gledišta brojnih problema nastalih zbog uvjeta poslovanja (pretvorba i privatizacija hotelskih poduzeća, restrukturiranje ponude, pozicioniranje na turističkom tržištu, sezonski rad, veliki broj sezonskih radnika, niske plaće zaposlenih i dr.) već i zbog činjenice što su i gosti, za vrijeme svog boravka aktivni sudionici poslovnih procesa hotelske organizacije. Sukobi nastaju unutar hotelske organizacije, između zaposlenih i gostiju, ali i između gostiju. Zbog svega navedenog, osnovni cilj ovog rada je ukazivanje na važnost upravljanja sukobima u hotelskoj organizaciji. Postavljena je teza da sukobi utječu na kvalitetu poslovanja hotela.
hotel; sukobi; kvaliteta poslovanja
nije evidentirano
engleski
The influence of conflicts on the quality of hotels* business
nije evidentirano
hotel; conflicts; quality of work
nije evidentirano
Podaci o prilogu
983-995-x.
1998.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Hotel u turističkoj destinaciji
Peršić, Milena
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
Podaci o skupu
Hotelska kuća 98
predavanje
05.10.1998-06.10.1998
Opatija, Hrvatska