Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 16077

Utjecaj sukoba na kvalitetu poslovanja hotela


Žugaj, Miroslav; Šehanović, Jusuf; Križman, Danijela
Utjecaj sukoba na kvalitetu poslovanja hotela // Hotel u turističkoj destinaciji / Peršić, Milena (ur.).
Opatija: Hotelijerski fakultet Opatija, 1998. str. 983-995 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 16077 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj sukoba na kvalitetu poslovanja hotela
(The influence of conflicts on the quality of hotels* business)

Autori
Žugaj, Miroslav ; Šehanović, Jusuf ; Križman, Danijela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Hotel u turističkoj destinaciji / Peršić, Milena - Opatija : Hotelijerski fakultet Opatija, 1998, 983-995

Skup
Hotelska kuća 98

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 5-6.10.1998

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
hotel; sukobi; kvaliteta poslovanja
(hotel; conflicts; quality of work)

Sažetak
Djelotvornost hotelske organizacije uvelike ovisi od upravljanja osobljem i sukobima u njoj. Hotelski vođe i menedžeri moraju biti u stanju prepoznati izvore sukoba u sebi, kod podređenih, kod gostiju i u organizaciji. Propust u rješavanju sukoba ima ozbiljne implikacije na kohezivnost organizacije, individualna postignuća i organizacijsku djelotvornost. Sukobi u svakoj organizaciji, pa i u hotelskoj, su realnost i mnogi su njihovi uzročnici, bilo da se radi o intrapersonalnim sukobima, interpersonalnim sukobima ili intergrupnim sukobima. Kad je riječ o hotelskoj organizaciji problematika sukoba je još složenija. Ne samo s gledišta brojnih problema nastalih zbog uvjeta poslovanja (pretvorba i privatizacija hotelskih poduzeća, restrukturiranje ponude, pozicioniranje na turističkom tržištu, sezonski rad, veliki broj sezonskih radnika, niske plaće zaposlenih i dr.) već i zbog činjenice što su i gosti, za vrijeme svog boravka aktivni sudionici poslovnih procesa hotelske organizacije. Sukobi nastaju unutar hotelske organizacije, između zaposlenih i gostiju, ali i između gostiju. Zbog svega navedenog, osnovni cilj ovog rada je ukazivanje na važnost upravljanja sukobima u hotelskoj organizaciji. Postavljena je teza da sukobi utječu na kvalitetu poslovanja hotela.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
145001

Ustanove:
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula


Citiraj ovu publikaciju:

Žugaj, Miroslav; Šehanović, Jusuf; Križman, Danijela
Utjecaj sukoba na kvalitetu poslovanja hotela // Hotel u turističkoj destinaciji / Peršić, Milena (ur.).
Opatija: Hotelijerski fakultet Opatija, 1998. str. 983-995 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Žugaj, M., Šehanović, J. & Križman, D. (1998) Utjecaj sukoba na kvalitetu poslovanja hotela. U: Peršić, M. (ur.)Hotel u turističkoj destinaciji.
@article{article, editor = {Per\v{s}i\'{c}, M.}, year = {1998}, pages = {983-995}, keywords = {hotel, sukobi, kvaliteta poslovanja}, title = {Utjecaj sukoba na kvalitetu poslovanja hotela}, keyword = {hotel, sukobi, kvaliteta poslovanja}, publisher = {Hotelijerski fakultet Opatija}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, editor = {Per\v{s}i\'{c}, M.}, year = {1998}, pages = {983-995}, keywords = {hotel, conflicts, quality of work}, title = {The influence of conflicts on the quality of hotels\ast business}, keyword = {hotel, conflicts, quality of work}, publisher = {Hotelijerski fakultet Opatija}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font