Računovodstveno praćenje profitabilnosti kupaca u funkciji strategijskog upravljanja (CROSBI ID 499349)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Lončar, Iris
hrvatski
Računovodstveno praćenje profitabilnosti kupaca u funkciji strategijskog upravljanja
U radu se razmatra računovodstveno praćenje profitabilnosti kupaca kojim se identificiraju troškovi servisiranja svakog kupca, odnosno svake grupe kupaca u odnosu na prihode ostvarene po svakoj grupi. Cilj ove analize je determiniranje modela izvještavanja o profitabilnosti kupaca koji bi trebao pružiti kvalitetnu podlogu za donošenje odluka o odgovarajućoj kombinaciji kupaca koja je dosljedna sveukupnoj strategiji.
Vrijednost životnog vijeka trajanja kupca; bruto profitabilnost; analiza profitabilnosti kupaca
nije evidentirano
engleski
Accounting analysis of customer profitability as a strategic management tool
nije evidentirano
Customer Lifetime Value; Gross Profitability; Customer Profitability Analysis
nije evidentirano
Podaci o prilogu
262-268-x.
2004.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Financijski i računovodstveni aspekti korporativnog upravljanja u profitnim i neprofitnim subjektima
Gulin, Danimir
Zagreb: Hrvatska zajednica računovođa i financijskih djelatnika
Podaci o skupu
XXXIX.simpozij: Financijski i računovodstveni aspekti korporativnog upravljanja u profitnim i neprofitnim subjektima
predavanje
01.01.2004-01.01.2004
Pula, Hrvatska