Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Standardi za učitelje (CROSBI ID 499192)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Peko, A ; Vujnović, M. Standardi za učitelje. 2003

Podaci o odgovornosti

Peko, A ; Vujnović, M.

hrvatski

Standardi za učitelje

Učiti kako učiti, učiti kako kritički misliti postaju osnovni ciljevi škole. U većini naših škola još uvijek je prisutan tradicionalan odnos učenika i nastavnika u nastavnome procesu: nastavnik poučava, učenik je poučavan. Danas se u suvremenoj školi treba osposobljavati učenike za samostalno učenje, za samostalno traženje i nalaženje informacija, za rješavanje problema i sl. Polazeći od toga uloga nastavnika se mijenja Poželjno je da nastavnik planira nastavne sate u suradnji s učenicima, prilagođava i modificira nastavu u skladu s tim kako će nastavu doživjeti različiti učenici, a sve u želji da potakne njihovo učenje. Bitno je uskladiti aktivnosti s učenikovim sposobnostima. Neophodno je postaviti jasne standarde za sve dijelove odgojno-obrazovnih aktivnosti. Oni su posebno važni u nastavi. Određujući ih, omogućujemo postavljanje individualnih ciljeva, izmjenu aktivnosti , promjenu nastavnih izvora i materijala, uloge učenika i učitelja kao i samo vrjednovanje procesa i rezultata.

poticanje učenika; nastava usmjerena na učenika; standardi za vrednovanje nastave; praćenje nastave jezika

nije evidentirano

engleski

Standards for teracher

nije evidentirano

motivating students; student orientet teaching; standards of evaluation; monitoring language teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Dijete i jezik

pozvano predavanje

01.01.2003-01.01.2003

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada





Pedagogija