Standardi za učitelje (CROSBI ID 499192)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Peko, A ; Vujnović, M.
hrvatski
Standardi za učitelje
Učiti kako učiti, učiti kako kritički misliti postaju osnovni ciljevi škole. U većini naših škola još uvijek je prisutan tradicionalan odnos učenika i nastavnika u nastavnome procesu: nastavnik poučava, učenik je poučavan. Danas se u suvremenoj školi treba osposobljavati učenike za samostalno učenje, za samostalno traženje i nalaženje informacija, za rješavanje problema i sl. Polazeći od toga uloga nastavnika se mijenja Poželjno je da nastavnik planira nastavne sate u suradnji s učenicima, prilagođava i modificira nastavu u skladu s tim kako će nastavu doživjeti različiti učenici, a sve u želji da potakne njihovo učenje. Bitno je uskladiti aktivnosti s učenikovim sposobnostima. Neophodno je postaviti jasne standarde za sve dijelove odgojno-obrazovnih aktivnosti. Oni su posebno važni u nastavi. Određujući ih, omogućujemo postavljanje individualnih ciljeva, izmjenu aktivnosti , promjenu nastavnih izvora i materijala, uloge učenika i učitelja kao i samo vrjednovanje procesa i rezultata.
poticanje učenika; nastava usmjerena na učenika; standardi za vrednovanje nastave; praćenje nastave jezika
nije evidentirano
engleski
Standards for teracher
nije evidentirano
motivating students; student orientet teaching; standards of evaluation; monitoring language teaching
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Dijete i jezik
pozvano predavanje
01.01.2003-01.01.2003
Osijek, Hrvatska