Kakva bi danas trebala biti nastava povijesti (CROSBI ID 29395)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Rendić-Miočević Ivo, Marko Vučetić
hrvatski
Kakva bi danas trebala biti nastava povijesti
Znanstvena izgradnja čovjeka je nemoguća, a odgoj je etičko zbivanje. Povijest mora imati važnu ulogu u povezivanju predmeta. Ciljevi nastave povijesti trebaju biti: povratak tradiciji i njenim vrijednostima, prihvaćanje načela "Spoznaje samog sebe", priprema za život u demokratskom društvu, upoznavanje humane ekologije te obogaćivanje i osuvremenjivanje nacionalnog identiteta. Autori se zalažu za uvođenje povijesne antropologije u nastavni program i predlažu da se razrade standardi za učenje hrvatske povijesti. Eksperimentalnim istraživanjima dokazana je učinkovitost novog gradiva i viših didaktičkih sustava.
Indoktrinacija, filozofija, cilj nastave, povijesna antropologija, eksperimentalno istraživanje.
nije evidentirano
engleski
New history and education in Croatia.
nije evidentirano
Indoctrination, historical antropology, educational experiments, philosophy goals
nije evidentirano
Podaci o prilogu
571-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Zbornik Mire Kolar-Dimitrijević
Agičić Damir
Zagreb: Odsjek za povijest Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
2003.
953-175-200-1