Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kakva bi danas trebala biti nastava povijesti (CROSBI ID 29395)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Rendić-Miočević Ivo, Marko Vučetić Kakva bi danas trebala biti nastava povijesti // Zbornik Mire Kolar-Dimitrijević / Agičić Damir (ur.). Zagreb: Odsjek za povijest Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2003. str. 571-x

Podaci o odgovornosti

Rendić-Miočević Ivo, Marko Vučetić

hrvatski

Kakva bi danas trebala biti nastava povijesti

Znanstvena izgradnja čovjeka je nemoguća, a odgoj je etičko zbivanje. Povijest mora imati važnu ulogu u povezivanju predmeta. Ciljevi nastave povijesti trebaju biti: povratak tradiciji i njenim vrijednostima, prihvaćanje načela "Spoznaje samog sebe", priprema za život u demokratskom društvu, upoznavanje humane ekologije te obogaćivanje i osuvremenjivanje nacionalnog identiteta. Autori se zalažu za uvođenje povijesne antropologije u nastavni program i predlažu da se razrade standardi za učenje hrvatske povijesti. Eksperimentalnim istraživanjima dokazana je učinkovitost novog gradiva i viših didaktičkih sustava.

Indoktrinacija, filozofija, cilj nastave, povijesna antropologija, eksperimentalno istraživanje.

nije evidentirano

engleski

New history and education in Croatia.

nije evidentirano

Indoctrination, historical antropology, educational experiments, philosophy goals

nije evidentirano

Podaci o prilogu

571-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Zbornik Mire Kolar-Dimitrijević

Agičić Damir

Zagreb: Odsjek za povijest Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

2003.

953-175-200-1

Povezanost rada





Pedagogija