Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 158862

Marketinška strategija


Renko, Nataša; Pavičić, Jurica
Marketinška strategija // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004.


CROSBI ID: 158862 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinška strategija
(Marketing Strategy)

Autori
Renko, Nataša ; Pavičić, Jurica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
Marketing

Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Izdavač
Adverta

Grad
Zagreb

Godina
2004

Raspon stranica

ISBN
953-99712-0-9

Ključne riječi
strategija marketinga
(marketing strategy)

Sažetak
U poglavlju se obrađuju svi najvažniji aspekti planiranja, oblikovanja, primjene i kontrole marketinške strategije u profitnom i neprofitnom sektoru

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema

Profili:

Avatar Url Jurica Pavičić (autor)

Avatar Url Nataša Renko (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Renko, Nataša; Pavičić, Jurica
Marketinška strategija // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004.
Renko, N. & Pavičić, J. (2004) Marketinška strategija. U: Previšić, J. & Ozretić Došen, Đ. (ur.) Marketing. Zagreb, Adverta.
@inbook{inbook, year = {2004}, pages = {27}, keywords = {marketing strategy}, isbn = {953-99712-0-9}, title = {Marketing Strategy}, keyword = {marketing strategy}, publisher = {Adverta}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font