Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi srednjoškolaca prema demokratskim vrijednostima (CROSBI ID 498942)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Domović, Vlatka Stavovi srednjoškolaca prema demokratskim vrijednostima // Dileme obrazovanja za demokraciju / Dvornik, Srđan ; Uzelac, Maja (ur.). Zagreb: Heinrich Boel Stiftung, 2003. str. 22 - 32-x

Podaci o odgovornosti

Domović, Vlatka

hrvatski

Stavovi srednjoškolaca prema demokratskim vrijednostima

U tekstu se diskutiraju i interpretiraju nalazi istraživanja koji pokazuju da na stavove srednjoškolaca prema demokraciji više utječu njihovo socijalno i obrazovno porijeklo i roditelji nego profesori, odnosno škola. Razloge tomu moguće je tražiti u školskom ozračju koje ne potiče sudjelovanje učenika odnosno razvoj stavova poput međuovisnosti, snošljivosti, socijalne pravde, itd. Osim toga nastava je orijentirana na realizaciju planova i programa u kojima sadržaji koji bi vodili razumijevanju, usvajanju i prakticiranju demokracije nisu u potrebnoj mjeri uključeni. Slab utjecaj škole na razvoj pozitivnih stavova može biti i u obrazovanju nastavnika, jer ovi sadržaji nisu uključeni u dovoljnoj mjeri u programe redovitog obrazovanja budućih i već zaposlenih nastavnika.

demokratske vrijednosti; stavovi; interkulturalno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Secondary school students` atittudes towards democratic values

nije evidentirano

democratic valuse; atittudes; intercultural education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

22 - 32-x.

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Dileme obrazovanja za demokraciju

Dvornik, Srđan ; Uzelac, Maja

Zagreb: Heinrich Boel Stiftung

Podaci o skupu

Što će škola demokraciji? Što će demokracija školi?

pozvano predavanje

25.10.2003-25.10.2003

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Povezane osobe




Pedagogija