Stavovi srednjoškolaca prema demokratskim vrijednostima (CROSBI ID 498942)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Domović, Vlatka
hrvatski
Stavovi srednjoškolaca prema demokratskim vrijednostima
U tekstu se diskutiraju i interpretiraju nalazi istraživanja koji pokazuju da na stavove srednjoškolaca prema demokraciji više utječu njihovo socijalno i obrazovno porijeklo i roditelji nego profesori, odnosno škola. Razloge tomu moguće je tražiti u školskom ozračju koje ne potiče sudjelovanje učenika odnosno razvoj stavova poput međuovisnosti, snošljivosti, socijalne pravde, itd. Osim toga nastava je orijentirana na realizaciju planova i programa u kojima sadržaji koji bi vodili razumijevanju, usvajanju i prakticiranju demokracije nisu u potrebnoj mjeri uključeni. Slab utjecaj škole na razvoj pozitivnih stavova može biti i u obrazovanju nastavnika, jer ovi sadržaji nisu uključeni u dovoljnoj mjeri u programe redovitog obrazovanja budućih i već zaposlenih nastavnika.
demokratske vrijednosti; stavovi; interkulturalno obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Secondary school students` atittudes towards democratic values
nije evidentirano
democratic valuse; atittudes; intercultural education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
22 - 32-x.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Dileme obrazovanja za demokraciju
Dvornik, Srđan ; Uzelac, Maja
Zagreb: Heinrich Boel Stiftung
Podaci o skupu
Što će škola demokraciji? Što će demokracija školi?
pozvano predavanje
25.10.2003-25.10.2003
Zagreb, Hrvatska