Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 158538

Timsko učenje (nastava) - od didaktičkog spektakla do pedagoške svakodnevice


Cindrić, Mijo
Timsko učenje (nastava) - od didaktičkog spektakla do pedagoške svakodnevice // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 5 (2003), 6; 161 - 174 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


Naslov
Timsko učenje (nastava) - od didaktičkog spektakla do pedagoške svakodnevice
(Teamwork learning (teaching) - from a didactic show to teaching practice)

Autori
Cindrić, Mijo

Izvornik
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 5 (2003), 6; 161 - 174

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
Grupni rad; projektna nastava; socijalne vještine; timska nastava
(Group work; project teaching; social skills; team teaching)

Sažetak
Tradicionalni razredno - predmetno - satni sustav sve više postaje kočnica razvoja i ostvarenja koncepta cjeloživotnog učenja. Za ostvarivanje ciljeva učenja bitno je osim stjecanja znanja ovladati i strategijama i metodama aktivnog učenja i razvijati socijalno - komunikacijske vještine. To je moguće pospješiti kroz timsku nastavu i učenje. Autor se kritički osvrće na ograničene pokušaje organiziranja timske nastave i na temelju kritičke analize ukazuje na potrebu zajedničkog rada stručno - razvojnih službi, školskog menadžmenta, i lokalne zajednice u stvaranju uvjeta za organiziranje timske nastave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0131002

Ustanove
Medicinski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Mijo Cindrić, (167983)

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • Sociological Abstracts
  • Social Services Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts
  • Linguistics and language behaviour Abstracts