Komunikacijska kultura hrvatskih novinara. Medijska scena 1994. (CROSBI ID 107436)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Jergović, Blanka
hrvatski
Komunikacijska kultura hrvatskih novinara. Medijska scena 1994.
Metodom analize sadržaja vodećih hrvatskih dnevnih i tjednih novina ovaj rad istražuje komunikacijsku kulturu hrvatskih novinara. Komunikacija je moguća jedino sustavom znakova, a komunikacijsku kulturu smo za potrebe ovog rada definirali kao sustav koji omogučuje dobar protok tih znakova s kvalitetnom informiranošću građana koa glavnim ciljem. Analizirali smo tri skupine indikatora komunikativnosti. To su: 1. izbor tema, 2. tko o čemu piše, prisutnost i smjer stavova, citiranost, izvore komunikacija i 3. kako vizualna prezentacija pomaže komunikativnosti. Analizirana su 954 članka iz Vjesnika, Večernjeg lista, Slobodne almacije i Novog lista. Pokazalo se da postoje značajne razlike među pojedinim izdanjima i dnevnim i tjednim novinama, koje se služe različitim medijskim izrazima i imaju različite razine komunikacijske kulture.
Mediji; novinari; Hrvatska; komunikacijska kultura
nije evidentirano
engleski
Communication Culture of Croatian Journalists. The Media Scene 1994
nije evidentirano
Media; journalsist; Croatia; communication culture
nije evidentirano
Podaci o izdanju
12 (68)
2004.
989-1002-x
objavljeno
1330-0288