Standardi za učitelje (CROSBI ID 498833)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Peko, Anđelka ; Vujnović, Marija
hrvatski
Standardi za učitelje
Učiti kako učiti, učiti kako kritički misliti postaju osnovni ciljevi škole. U većini naših škola još uvijek je prisutan tradicionalan odnos učenika i nastavnika u nastavnome procesu: nastavnik poučava, učenik je poučavan. Danas se u suvremenoj školi treba osposobljavati učenike za samostalno učenje, za samostalno traženje i nalaženje informacija, za rješavanje problema i sl. Polazeći od toga uloga nastavnika se mijenja Poželjno je da nastavnik planira nastavne sate u suradnji s učenicima, prilagođava i modificira nastavu u skladu s tim kako će nastavu doživjeti različiti učenici, a sve u želji da potakne njihovo učenje. Bitno je uskladiti aktivnosti s učenikovim sposobnostima. Neophodno je postaviti jasne standarde za sve dijelove odgojno-obrazovnih aktivnosti. Oni su posebno važni u nastavi. Određujući ih, omogućujemo postavljanje individualnih ciljeva, izmjenu aktivnosti , promjenu nastavnih izvora i materijala, uloge učenika i učitelja kao i samo vrjednovanje procesa i rezultata.
poticanje učenika; nastava usmjerena na učenika; standardi za vrednovanje nastave; praćenje nastave jezika
nije evidentirano
engleski
Standards for teacher
nije evidentirano
motivating students; student-oriented teaching; standards of evaluation; monitoring language teaching
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Dijete i jezik danas
Podaci o skupu
2. međunarodni stručno-znanstveni skup Dijete i jezik danas: Učitelj hrvatskoga jezika i učitelj stranoga jezika za učenike mlađe školske dobi
poster
24.11.2002-25.11.2002
Osijek, Hrvatska