Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Prednosti i ograničenja hrvatskog turizma u europskom okruženju (CROSBI ID 754736)

Druge vrste radova | ostali članci/prilozi

Vrtiprah, Vesna Prednosti i ograničenja hrvatskog turizma u europskom okruženju // Zbornik radova, Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu, Dubrovnik, 2004.. 2004.

Podaci o odgovornosti

Vrtiprah, Vesna

hrvatski

Prednosti i ograničenja hrvatskog turizma u europskom okruženju

Na međunarodnom turističkom tržištu dolazi do promjena tradicionalnih turističkih potreba, konkurencija postaje sve oštrija i za turiste se bore ne samo postojeće, već i veliki broj novih destinacija. Zbog izrazite segmentiranosti potražnje i diferenciranosti turističkog tržišta ponuda se prilagođava zahtjevima određenih tržišnih segmenata. Moderan turistički proizvod postaje sadržajniji, objedinjava različite vrste usluga, nudi doživljaj prožet specifičnim identitetom lokalne zajednice. U takvim uvjetima Hrvatska se još uvjek pozicionira na tržištu kao destinacija ljetnog odmorišnog turizma, bez posebnih sadržaja, nedovoljne diferenciranosti ponude, nepovoljnog odnosa cijene i kvalitete. Glavna joj je prednost ljepota prirode i krajolika, a dodatni sadržaji koji stvaraju doživljaj u destinaciji najveće slabosti. Po ostvarenim međunarodnim dolascima i prihodu od turizma danas se nalazi na posljednjem mjestu među 15 vodečih turističkih destinacija u Europi, a u receptivnom turizmu europskog Sredozemlja zauzima šesto mjesto. Da bi ojačala konkurentsku poziciju na europskom turističkom tržištu mora poboljšati kvalitetu cjelokupne ponude, prihvatiti politiku diverzifikacije proizvoda, razvoja novih oblika turizma, očuvanja i unapređenja regionalnog identiteta i daljnji razvoj turizma temeljiti na osnovama održivog razvoja. U novim uvjetima treba stvoriti imiđ destinacije koji će joj omogućiti ulazak u procese poslovne globalizacije i snage usmjeriti prema kvalitetnijim tržišnim segmentima.

Europa; turističko tržište; globalizacija; Hrvatska; pozicioniranje; razvoj

nije evidentirano

engleski

The advantages and limitations of croatian tourism in a European setting

nije evidentirano

Europe; tourist market; globalization; Croatia positioning; development

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zbornik radova, Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu, Dubrovnik, 2004.

2004.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija