Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 158017

Samovrednovanje u funkciji unaprjeđivanja kvalitete škola: Europska iskustva i hrvatske mogućnosti


Bezinović, Petar
Samovrednovanje u funkciji unaprjeđivanja kvalitete škola: Europska iskustva i hrvatske mogućnosti // Promjenama do uspješnog učenja i kvalitetne škole / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003. str. 87-95


Naslov
Samovrednovanje u funkciji unaprjeđivanja kvalitete škola: Europska iskustva i hrvatske mogućnosti
(School self-evaluation as approach to quality improvement: European experiences and Croatian challenges)

Autori
Bezinović, Petar

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Promjenama do uspješnog učenja i kvalitetne škole

Urednik/ci
Vrgoč, Hrvoje

Izdavač
Hrvatski pedagoško-književni zbor

Grad
Zagreb

Godina
2003

Raspon stranica
87-95

ISBN
953-6134-50-0

Ključne riječi
Samovrednovanje škola, kvaliteta obrazovanja
(School self-evaluation, quality of education)

Sažetak
Prikazano je samovrednovanje škola kao pristup koji se posljednjih godina sve više koristi u europskom obrazovanju s ciljem decentraliziranja obrazovanja i pružanja veće autonomije školama. Analizira se na koje sve načine samovrednovanje može utjecati na unaprjeđivanje kvalitete rada škola. Opisuje se projekt koji se eksperimentalno primjenjuje u našim školama i preispituje se kako se europska iskustva mogu efikasno koristiti za unaprjeđivanje kvalitete hrvatskog obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0100502

Autor s matičnim brojem:
Petar Bezinović, (99805)