Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 158017

Samovrednovanje u funkciji unaprjeđivanja kvalitete škola: Europska iskustva i hrvatske mogućnosti


Bezinović, Petar
Samovrednovanje u funkciji unaprjeđivanja kvalitete škola: Europska iskustva i hrvatske mogućnosti // Promjenama do uspješnog učenja i kvalitetne škole / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003. str. 87-95


CROSBI ID: 158017 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samovrednovanje u funkciji unaprjeđivanja kvalitete škola: Europska iskustva i hrvatske mogućnosti
(School self-evaluation as approach to quality improvement: European experiences and Croatian challenges)

Autori
Bezinović, Petar

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Promjenama do uspješnog učenja i kvalitetne škole

Urednik/ci
Vrgoč, Hrvoje

Izdavač
Hrvatski pedagoško-književni zbor

Grad
Zagreb

Godina
2003

Raspon stranica
87-95

ISBN
953-6134-50-0

Ključne riječi
samovrednovanje škola, kvaliteta obrazovanja
(school self-evaluation, quality of education)

Sažetak
Prikazano je samovrednovanje škola kao pristup koji se posljednjih godina sve više koristi u europskom obrazovanju s ciljem decentraliziranja obrazovanja i pružanja veće autonomije školama. Analizira se na koje sve načine samovrednovanje može utjecati na unaprjeđivanje kvalitete rada škola. Opisuje se projekt koji se eksperimentalno primjenjuje u našim školama i preispituje se kako se europska iskustva mogu efikasno koristiti za unaprjeđivanje kvalitete hrvatskog obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0100502 - 0100502

Profili:

Avatar Url Petar Bezinović (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Bezinović, Petar
Samovrednovanje u funkciji unaprjeđivanja kvalitete škola: Europska iskustva i hrvatske mogućnosti // Promjenama do uspješnog učenja i kvalitetne škole / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003. str. 87-95
Bezinović, P. (2003) Samovrednovanje u funkciji unaprjeđivanja kvalitete škola: Europska iskustva i hrvatske mogućnosti. U: Vrgoč, H. (ur.) Promjenama do uspješnog učenja i kvalitetne škole. Zagreb, Hrvatski pedagoško-književni zbor, str. 87-95.
@inbook{inbook, author = {Bezinovi\'{c}, P.}, editor = {Vrgo\v{c}, H.}, year = {2003}, pages = {87-95}, keywords = {school self-evaluation, quality of education}, isbn = {953-6134-50-0}, title = {School self-evaluation as approach to quality improvement: European experiences and Croatian challenges}, keyword = {school self-evaluation, quality of education}, publisher = {Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font